План на курса
Модул 1. Принципи на обектната ориентация
- Създаване на модели Класове и обекти Капсулация, специализация и полиморфизъм
Модул 2. Проектиране на приложения с UML
- Какво е UML UML диаграми Use Case диаграми диаграми на класове диаграми на взаимодействие
Модул 3. Първи стъпки с C#
- C# и .Net Езикът C# Visual Studio IDE
Модул 4. C# Езикови основи
- Типове данни Променливи Константи Низове Инструкции Expressиони
Модул 5. Разклоняване
- Инструкции за условно разклоняване Инструкции за безусловно разклоняване Цикли
Модул 6. Оператори
- Оператори за присвояване Mathematical Инкремент и декремент Релационни
Модул 7. Класове и обекти
- Дефиниране на класове Конструктори Статични и членове на екземпляри Унищожаване на обекти
Модул 8. Вътрешни методи
- Методи за претоварване Капсулиране на данни със свойства Връщане на множество стойности
Модул 9. Отстраняване на грешки
- Задаване на точка на прекъсване The Call stack
Модул 10. Наследство и полиморфизъм
- Специализация и генерализация Наследяване Полиморфизъм Абстрактни и запечатани класове Основният клас: обект Типове кутия и разопаковане
Модул 11. Претоварване на оператора
- Използване на операторната ключова дума Създаване на полезни оператори Логически двойки Оператори за преобразуване
Модул 12. Конструкции
- Дефиниране на структура
Модул 13. Интерфейси
- Внедряване и интерфейс Внедряване на повече от един интерфейс Прехвърляне към интерфейс Разширяване и интерфейс
Модул 14. Масиви
- Деклариране на масиви Многомерни масиви System.Array Индексатори
Модул 15. Интерфейси и типове колекции
- Интерфейсите на колекцията Array изброяват опашки и стекове
Модул 16. Стрингове
- Създаване на низове Манипулиране на низове Класът StringBuilder
Модул 17. Изхвърляне и прихващане на изключения
- Операторът throw Операторът try and catch Как работи стекът за извикване Методи и свойства на клас изключения
Модул 18. Делегати и събития
- Делегирани събития
Модул 19. Генерици
- Generics: Primer Параметризиране чрез тип данни System.Collections.Generics клас
Изисквания
Преди да посещават този курс, студентите трябва да имат компетентност в следните области:
- Познаване и комфорт с основните функции на операционната система, като манипулиране на файлове.
- Разбиране на основите на структурираното програмиране, включително концепции като контрол на потока, променливи и параметри и извиквания на функции.
- Най-малко 3 месеца опит в разработването на приложения в графична или неграфична среда или еквивалентни познания.
Не са необходими опит с обектно-ориентирано програмиране и концепции.
Oтзиви от потребители (1)
Съобразени с нашите нужди
Rafal - Haleon
Курс - C#.Net
Машинен превод