Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Обзор на интеграцията
- Разбиране на архитектурата на интеграцията Read AI
- Видове интеграции: еднонасочена vs. двунасочена
- Обзор на поддържаните платформи: Slack, Notion, Salesforce, HubSpot, Zapier
Инструменти Slack и Communication
- Связване на Read AI с канали и потребители Slack
- Конфигуриране на автоматично доставяне на резюме до отговорните екипи
- Персонализирани известия, нишки и връзки обратно към срещи
Интеграция с CRM
- Връзка на Read AI с акаунти Salesforce или HubSpot
- Въвеждане на срещи и дейности в пиплайните на CRM
- Следене на разговори с клиенти и възможности за продажби с контекст
Read AI + Notion
- Синхронизация на резюмета на срещите с страни и бази данни Notion
- Използване на шаблони и структурирани формати за съответствие
- Организиране на бележки по проект, клиент или екип
Workflow Automation
- Използване на Zapier или Make за създаване на автоматични тригери
- Създаване на потокове за създаване и назначаване на задачи след среща
- Осигуряване на приватност и разрешения на платформите
Оптимизация и отстраняване на проблеми
- Най-добри практики за управление на API токени и сигурност
- Диагностициране на общи грешки и неконфигурации
- Възможности за Scala за големи екипи и корпорации
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Разбиране в основната функционалност на Read AI
- Опит в използване на платформи за продуктивност, като Slack, Notion или Google Workspace
- Основно познание с системи за управление на клиентски връзки или инструменти за управление на задачи
Целева аудитория
- Мениджъри на операции
- Екипи от продажби и клиентско удовлетворение
- Технически подковани екипни лидерски
- Персонал за IT поддръжка или администратори на вътрешни инструменти
7 Часа