Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение
- Кратка история на процеса Гледната точка на процеса Управление на процеса Моделиране на процеса Анализ и дизайн Business Process Management Рамка Business Process Management Системи (BPMS) Архитектура на бизнес процеси
BPM Стратегии за внедряване
- BPM Предложение за стойност BPM Общността Защо да автоматизираме BPM? Топология на SOA референтна архитектура BPM Преглед на доставчици Позициониране на BPM инструменти
Съгласуване на ИТ и Business
- BPM срещу BPMS Кога да изберете BPMS ИТ и бизнесът трябва да работят ръка за ръка Съпоставяне на правилната технология с вашия проблем Възприемане на модел на разработка Преглед на BPM система Термини и концепции
Разбиране на основните концепции и архитектура
- Моделиране на процес Анализ на процес Дизайн на процес Компоненти и структура на BPMS корпоративен процес Management Планиране Ключови умения, роли и отговорности
Go управление и бизнес стратегия
- Миналото: данни/функции срещу обекти и услуги Бъдещето: основна бизнес логика срещу контрол на процесите Последици от дизайна за архитектите Подравняване на Business и ИТ Ролята на Business управление Ролята на Business анализатори на правила
Моделиране на процес с BPMN
- Добавената стойност на BPMN Composability и основни услуги Насърчаване на поетапен и итеративен подход Защо Use Case трябва да управляват проекта? Декларация на свойствата на съобщението Използване на набори за корелация Разработване на сложно паралелно изпълнение на дейности Проектиране на паралелност BPMN, внедрен от доставчици Пример: Microsoft XLANG
Обработка на грешки и изключения Management
- Дефиниране на събития Конфигуриране на изчаквания Обработка на грешки Улавяне на изключения Компенсация Management
Business Rules
- Мотивации за BR Основни концепции Модел на зрялост на правилата (KPI RMM™) KPI STEP™ Принципи Нови роли на бизнеса и I/T Бизнес фокусът в бизнес правилата Кога е подходящ BR подход? Нови аспекти за определяне на обхвата на BR проект Ключове Element от плана на BR проект Ролята на BR пилотен преглед на BR за копаене от кода
BPM като средство за активиране на SOA: Ключови компоненти
- Предни части на приложения Основни услуги Стойността на ESB Използване на хранилище Повишена гъвкавост за бизнеса BPM Бели документи за технологията за разпространение на табла
Контролиране и измерване на процесите на подобрение
- Управление на хранилището Настройка на портал за качество 4-те стълба на успеха
Метрика
- Контекстът на организационното представяне Какво прави един показател добър Йерархия на измерване и управление Управление на процеси: Повече от измервания Показатели в процесите Management роли в измерването Management въпроси, на които трябва да се отговори Клопки на усилията за управление на процеси
Архитектура на BPM система
- EAI и B2B аспекти Топология и мащабируемост Инструменти за проектиране Инструменти за внедряване Мониторинг и управление Двигателят на процеса Хранилище за дефиниране на процеси
Основни BPMS функции и интерфейси
- Поддръжката на хранилище Database поддържа решения за човешки работен процес на BAM
Изисквания
Нито един
35 Часа
Oтзиви от потребители (1)
Наистина се възползвах от експертизата на обучителите по темата.
Simon
Курс - Business Process Management
Машинен превод