План на курса
Разбиране на Business процеси
- Какво е бизнес процес Видове бизнес процеси Унифициран език за моделиране (UML) Моделиране на бизнес процеси (BPMN) Use Cases Постепенен процес за моделиране
Жизнен цикъл на подобряване на процеса
- Събиране на екипа Интегриране с жизнения цикъл на разработката Жизнен цикъл на подобряването на процеса и радикално срещу постепенно подобрение
Дефиниране на Business процеси
- Бизнес Use Case Диаграми Бизнес Use Case и бизнес участници Моделиране Процеси на високо ниво и групови процеси Семинар за моделиране на бизнес процеси (казус)
Съпоставяне в системните изисквания
- Системни Use Cases Картографиране на актьори и Use Cases картографиране на дейности Картографиране на бизнес сценарии Картографиране на бизнес работници Картографиране на модела на бизнес субект Картографиране на семинар
Предварителна оценка на процеса
- Външни фактори Идентифициране на основни и поддържащи процеси Създаване на цели за подобряване Идентифициране на клиенти и заинтересовани страни
Business Модели на процеси
- Плюсове и минуси на различни техники за моделиране Компоненти на модел на процес Въведение в сценарии за използване Business обекти Картографиране на работния процес
Моделиране на текущи процеси
- Интервюта и фокус групи Моделиране на условия, задействания, събития и бизнес правила Нива на абстракции Съвети и техники за моделиране Знаейки кога да спрете
Количествени процеси
- Решаване какво и колко да измерваме Измерване на удовлетвореността на клиентите Измерване на производителността Измерване на ефективността Анализиране на текущите процеси
Анализиращи дейности
- Идентифициране на дейности с добавена стойност Анализиране на модели и ограничения на работния процес Динамичен анализ - симулация Идентифициране на области за подобрение Моделиране на нов процес
Генериране на нови идеи
- Документиране на алтернативи Интегриране на механизми за измерване на ефективността Улавяне и представяне на знания за процеса Управление на процеса на моделиране
Пускане в действие на новите Business модели на процеси
- Приравняване към системните изисквания Ръководства за политики и процедури Модели като инструменти за управление на промените Управление на процеси
Избор на методи/инструменти
- Оценка на метода, избор и персонализиране Инструменти за моделиране и симулация Инструменти за управление на работния процес Интранет и Екстранет Инструменти за управление на процеси и знания
Изисквания
Нито един
Oтзиви от потребители (5)
Темпото беше добро, с приятна комбинация от споделяне на знания, демонстрации и практическа работа. Филип беше много ангажиращ и даде енергия за преминаване през курса. Добре, че имаше много 1:1 обучение, като Филип минаваше през индивидуални тренировки.
Colin - Worldpay
Курс - BPMN, DMN, and CMMN - OMG standards for process improvement
Машинен превод
The training definitely backfilled some of the gaps in my knowledge left by reading the OptaPlanner userguide. It gave me a good broad understanding of how to approach using OptaPlanner in our projects going forward.
Terry Strachan - Exel Computer Systems plc
Курс - OptaPlanner in Practice
Shared examples of every function and/or operators are all well explained.
Brian Amlon - Thakral One, Inc.
Курс - Introduction to Drools 7 for Developers
a lot of practices are very welcome, many try and learn cases are embedded
Nadia Ivaniuk - Credit Suisse (Poland) Sp.z o.o.
Курс - Modelling Decision and Rules with OMG DMN
Exercises and solving problems in groups when the problems were more difficult.