План на курса
Въведение
- Кратка история на процеса Процес от гледна точка на процеса Management Анализ и проектиране на моделиране на процеси Бизнес процес Management Рамков бизнес процес Management Системи (BPMS) Архитектура на бизнес процеси
BPM Стратегии за внедряване
- BPM Предложение за стойност BPM Общността Защо да автоматизираме BPM? Топология на SOA референтна архитектура
Съгласуване на ИТ и Business
- BPM срещу BPMS Кога да изберете BPMS ИТ и бизнесът трябва да работят ръка за ръка Съпоставяне на правилната технология с вашия проблем Възприемане на модел на разработка Преглед на BPM система Термини и концепции
Разбиране на основните концепции и архитектура
- Моделиране на процес Анализ на процес Дизайн на процес Компоненти и структура на BPMS корпоративен процес Management Планиране Ключови умения, роли и отговорности
Go управление и бизнес стратегия
- Миналото: данни/функции срещу обекти и услуги Бъдещето: основна бизнес логика срещу контрол на процесите Последици от дизайна за архитектите Подравняване на Business и ИТ Ролята на Business управление Ролята на Business анализатори на правила
Моделиране на процес с BPMN
- Добавената стойност на BPMN Composability и основни услуги Насърчаване на поетапен и итеративен подход Защо Use Case трябва да ръководят проекта? Декларация на свойствата на съобщението Използване на набори за корелация Разработване на сложно паралелно изпълнение на дейности Проектиране на паралелност BPMN, внедрен от доставчици
Обработка на грешки и изключения Management
- Дефиниране на събития Конфигуриране на изчаквания Обработка на грешки Улавяне на изключения Компенсация Management
Business Rules
- Мотивации за BRs Основни концепции Нови роли на бизнеса и I/T Бизнес фокусът в бизнес правилата Кога подходът на BR е подходящ? Нови аспекти за определяне на обхвата на проект на BR Ключове Element от плана на проект на BR Ролята на пилот на BR
BPM като средство за активиране на SOA: Ключови компоненти
- Предни части на приложения Основни услуги Използване на хранилище Повишена гъвкавост за бизнеса BPM Бели документи за технологията за разпространение на борда
Контролиране и измерване на процесите на подобрение
- Управление на хранилището Настройка на портал за качество 4-те стълба на успеха
Метрика
- Контекстът на организационното представяне Какво прави един показател добър Йерархия на измерване и управление Управление на процеси: Повече от измервания Показатели в процесите Management роли в измерването Management въпроси, на които трябва да се отговори Клопки на усилията за управление на процеси
Архитектура на BPM система
- Топология и мащабируемост Инструменти за проектиране Инструменти за внедряване Мониторинг и управление Двигателят на процеса Хранилище за дефиниции на процеси
Основни BPMS функции и интерфейси
- Поддръжката на хранилище Database поддържа решения за човешки работен процес на BAM
Изисквания
Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс.
Oтзиви от потребители (1)
Обучителят имаше страхотна връзка с обучаемите, разбра очакванията ни и проведе обучението по перфектен начин. Обучението беше пълно с много нова и важна информация, но знанията бяха споделени по много разбираем и приятен начин. Обучителят беше много търпелив, знаеше всеки път, когато обучаемите изискват допълнителни показани примери или кога да повторят набор от информация. Обучителят беше добре подготвен и материалите бяха подготвени по начин, който ни позволи да практикуваме моделиране на процеси, първо да разберем езика от BPMN и след това да работим върху нашите процеси, за да задълбочим знанията още повече. Като цяло съм много доволен от начина на провеждане на обучението.
Natalia Gasior - WABCO Polska Sp. z o.o.
Курс - BPM and Process Control
Машинен превод