План на курса

Въведение в CMS платформите

  • Какво е CMS?
  • Преглед на популярни CMS платформи: Word Press, Joomla, Drupal
  • Ролята на CMS в управлението на съдържанието
  • Основни характеристики на CMS
  • Случаи на използване на CMS: блогове, електронна търговия, корпоративни уебсайтове

Настройка и конфигуриране на CMS

  • Избор на CMS платформа
  • Инсталиране и настройка на CMS
  • Преглед на таблото и интерфейса на CMS
  • Управление на теми и плъгини/добавки
  • Персонализиране на CMS интерфейса, за да отговаря на организационните нужди

Създаване и управление на съдържание

  • Създаване на страници и публикации
  • Редактиране на съдържание: WYSIWYG редактор срещу редактор на код
  • Работа с медии: изображения, видеоклипове и PDF файлове
  • Организиране на съдържание с категории, етикети и менюта
  • Планиране и публикуване на съдържание
  • История на ревизиите и контрол на версиите

Персонализиране на дизайна и оформлението

  • Разбиране на теми и шаблони
  • Персонализиране на оформления и джаджи
  • Добавяне и конфигуриране на уиджети и модули
  • Създаване на адаптивен дизайн
  • Управление на навигационни менюта и странични ленти

SEO и оптимизация

  • Най-добрите SEO практики на страницата за CMS съдържание
  • Използване на SEO добавки/инструменти за CMS
  • Оптимизиране на съдържанието за скорост и удобство за мобилни устройства
  • Използване на мета тагове и карти на сайтове
  • Внедряване на структурирани данни (схема)

Потребителски роли и разрешения

  • Преглед на потребителските роли на CMS (администратор, редактор, сътрудник и др.)
  • Задаване на разрешения за съвместно управление на съдържание
  • Управление на потребителски достъп и протоколи за сигурност

Поддръжка и сигурност на CMS

  • Редовни задачи за поддръжка на CMS (архивиране, актуализации и т.н.)
  • Защита на CMS: Най-добри практики
  • Отстраняване на често срещани проблеми с CMS
  • Управление на плъгини, разширения и проблеми със съвместимостта
  • Разбиране на поверителността и съответствието на CMS данните

Ефективност на съдържанието и анализ

  • Интегриране на инструменти за анализ (Google Analytics, CMS анализи)
  • Проследяване на ангажираността на съдържанието и показателите за ефективност
  • Анализиране на поведението на потребителите и източниците на трафик
  • Използване на данни за подобряване на стратегията за съдържание

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основни познания за използване на уеб браузъри и навигация в уебсайтове

Публика

  • Мениджъри на съдържание
  • Администратори
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории