План на курса

Въведение в Design Patterns

  • Какво е модел на дизайна
  • Elements на модела
  • Преимущества и недостатъци на използването на модели

GoF Модели на проектиране

Творчески модели

  • Builder
  • Factory (Abstract Factory, Factory Method)
  • Prototype
  • Singleton

Структурни модели

  • Delegator
  • Interface
  • Facade
  • Composite
  • Immutable
  • Adapter
  • Decorator
  • Proxy

Поведенчески модели

  • Command
  • Template method
  • Observer
  • Chain of responsibility (или Intercepting Filter)
  • Observer (2 версия)
  • Strategy

Модели на уеб архитектурата на корпоративното приложение

  • MVC - Model View Controller
  • HMVC, MVP
  • Inversion of Control
  • Dependency Injection Container
  • Active Record
  • Концепцията на ентитета и репозиториите
  • Декомпозиция на системата
  • Примери за компонентно-основан Symfony 2 и Zend Framework 2

Изисквания

  • Основно разбиране на PHP
  • Знание на концепции на обектно-ориентираното програмиране

Целева група

  • Разработчици на PHP
  • Софтуерни инженери, заинтересовани в подобряването на структурата и повторното използване на кода
  • Технически лейди, търсещи да приложат доказаните решения за дизайн
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории