План на курса

Въведение в индустрията на електрическите превозни средства

  • Разбиране на възхода на електрическата мобилност
  • Основни фактори, движещи прехода към електрически превозни средства
  • Икономически и екологични последици

Business Модели в EV сектора

  • Стратегии за производство и дистрибуция
  • Модели за лизинг на батерии и зареждане като услуга
  • Споделена мобилност и електрификация на автопаркове

Пазарни тенденции и нововъзникващи възможности

  • Глобални модели на приемане на EV и пазарни прогнози
  • Иновативни бизнес модели и потоци от приходи
  • Идентифициране на области на растеж и потенциални предизвикателства

Goвернски политики и стимули

  • Goвернски инициативи за насърчаване на приемането на EV
  • Данъчни стимули, субсидии и регулаторни рамки
  • Въздействие на екологичните политики върху пазарната динамика

Устойчива мобилност и бъдеще Outlook

  • Ролята на EV в устойчивия градски транспорт
  • Интеграция с възобновяема енергия и интелигентни мрежи
  • Дългосрочни перспективи за приемане на EV и еволюция на политиките

Казуси и реални прозрения

  • Успешни бизнес модели на EV от водещи компании
  • Извлечени уроци от лидерите на пазара и нововъзникващите играчи
  • Анализ на пазарни трансформации, водени от политики

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основни познания по бизнес стратегия
  • Интерес към устойчивата мобилност и тенденциите при електрическите превозни средства

Целева аудитория

  • Business лидери, проучващи възможностите на пазара на електрически превозни средства
  • Мениджъри, разработващи стратегии, свързани с електрическите превозни средства
  • Инвеститори, оценяващи бизнес модели и тенденции в областта на електрическите превозни средства
  • Държавни служители, оформящи рамките за устойчива мобилност
 7 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории