План на курса

Въведение

  • Flutter срещу други междуплатформени рамки

Инсталиране Flutter

Преглед на Flutter функции и архитектура

Избор на IDE

Използване на езика Dart Programming.

Създаване на приложение

Използване на шаблони и скеле

Работа с Widgets (Stateless срещу Stateful)

Създаване на потребителски интерфейс

Презареждане на приложението при запазване на състоянието (горещо презареждане)

Персонализиране на приложението с оформления, рисуване и Animation

Добавяне на пакети и добавки

Accessизграждане на API на Native Platform

Тестване на приложението

Отстраняване на неизправности

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Опит в обектно ориентираното програмиране
  • Access към iOS или Android мобилно устройство

Публика

  • Разработчици
  • UX прототип, който иска да създава прототипи на приложения
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (6)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории