План на курса

Въведение в генеративния ИИ в маркетинга

  • Общ преглед на генеративния ИИ и неговата релевантност за маркетинга
  • Кейсови изследвания на маркетингови кампании, управлени от ИИ
  • Основни предимства и предизвикателства при използване на генеративния ИИ в маркетинга

Започване на работната среда

  • Въведение в API на OpenAI и Google Cloud Platform
  • Създаване на профили и достъп до ИИ инструменти
  • Основни конфигурации и начално запазване

Разработка на маркетингово съдържание, генерирано от ИИ

  • Разбиране на клиентския портрет и целироване
  • Генериране на персонализирани материали, използвайки модели на ИИ
  • Персонализиране на съдържание за различни маркетингови канали

Интегриране на ИИ-генерирани материали в маркетинговите стратегии

  • Съвпадение между ИИ-генерираното съдържание и целите на маркетинга
  • Включване на ИИ-съдържание в електронна поща, социални мрежи и реклами
  • Инструменти и техники за гладка интеграция

Анализ и оптимизиране на изпълнението на кампаниите

  • Метрики и KPI за ИИ-управляеми кампании
  • Използване на ИИ за анализ на изпълнението и получаване на данни
  • Оптимизиране на кампаниите на основата на данни, генерирани от ИИ

Етични аспекти в маркетинга с ИИ

  • Осигуряване на прозрачност и справедливост в съдържанието, генерирано от ИИ
  • Решаване на проблеми свързани с поверителността и защитата на данни
  • Лучши практики за етичен използване на ИИ в маркетинга

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на маркетингови концепции
  • Запознаност с основите на ИИ и машинното обучение (рекомендува се, но не е задължително)

Публика

  • Маркетингови професионалисти
  • Цифрови стратеги
  • Технически ентuzиасти, заинтересовани в маркетинга
 14 часове

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (1)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории