Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение
Преглед на Kotlin
Настройване на инструментите
- Използване на инструментите от командния ред Инсталиране на JDK за Kotlin Инсталиране и настройка на IDE: IntelliJ Инсталиране на добавките
Първи стъпки с Kotlin
- Въведение в основното кодиране с Kotlin Изучаване на Kotlin архитектурата Взаимодействие с Kotlin Използване на REPL Създаване на променливи в Kotlin Разбиране на различните типове данни в Kotlin Използване на низове в Kotlin Разбиране на неизменността в Kotlin Внедряване Изрази, изрази и присвоявания, използващи променливи с нулева стойност в Kotlin за нулева безопасност Създаване на първото ви самостоятелно Kotlin приложение
Внедряване на условни изрази в Kotlin
- Обработка на условен програмен поток с изрази "if" Опции за обработка Използване на изрази "when" Проучване на разширените възможности на Kotlin за условни изрази Генериране на произволни числа с помощта на условни изрази
Използване на масиви и списъци в Kotlin
Внедряване на циклични конструкции в Kotlin
- Кодиране на цикли "for" Кодиране на цикли "while" Внедряване на изрази "break" Внедряване на оператори "continue" Използване на оператори "return" Използване на етикети на цикъл Изчисляване на сумиране на числа чрез използване на цикли
Използване на функции в Kotlin
- Създаване на функции Деклариране на функции Използване на параметри и връщане на стойност Използване на функции за разширение Използване на вградени функции Използване на функции от по-висок ред
Обектно-ориентиран Programming с Kotlin
- Общ преглед на програмиране с обекти Създаване на клас Добавяне на методи към класове Дефиниране на основни конструктори Използване на именувани параметри и стойности по подразбиране Използване на отворени класове за разрешаване на наследяване Използване на абстрактни класове Създаване и използване на интерфейси Обработка Подмяна на създаване на класове данни Използване на единични и придружаващи обекти Използване на изброявания Групиране на класове в пакети Използване на импортиране Внедряване на скриване на информация Използване на Getters и Setters Внедряване на модификатори на видимост Разбиране на генеричните елементи Внедряване на генеричен стек с помощта на генерични функции
Използване на различни бройни системи
- Използване на шестнадесетични числа Използване на двоични числа Използване на побитови оператори
Внедряване на входни и изходни функции
Използване на Java от Kotlin
Използване на Kotlin от Java
Използване на Spek за тестване
Отстраняване на неизправности
Обобщение и заключение
Изисквания
- Елементарна компютърна грамотност
- Не се изисква предишен опит в програмирането
21 Часа
Oтзиви от потребители (1)
Alex is a very friendly, personable guy. He made everyone feel comfortable working through together and volunteering to give slutions.