Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в n8n за Marketing
- Преглед на възможностите и интерфейса на n8n.
- Проучване на концепциите за автоматизация на работния процес
- Обичайни случаи на употреба в маркетинговата автоматизация
Интегриране на Social Media платформи
- Свързване n8n със социални медийни платформи (напр. Twitter, Facebook)
- Автоматизиране на публикации, проследяване на ангажираността и докладване
- Управление на междуплатформени кампании с помощта на n8n
Автоматизиране на Email Marketing работни потоци
- Настройване на автоматизирани имейл последователности
- Задействане на имейли въз основа на потребителски действия и ангажираност
- Интегриране на инструменти за имейл маркетинг като Mailchimp с n8n
Клиент Data Management
- Събиране и съхраняване на клиентски данни за сегментиране
- Интегриране n8n с CRM за информация за клиентите
- Изграждане на пътешествия на клиента с автоматизация
Разширени Marketing Техники за автоматизация
- Използване на логика и условни работни процеси за целеви маркетинг
- Автоматизиране на A/B тестване и корекции на кампании
- Анализиране на ефективността с интеграции за визуализация на данни
Автоматизация на проследяването и анализите
- Автоматизиране на събирането на показатели за информация за кампанията
- Настройване на известия и сигнали за проследяване на KPI
- Визуализиране на данни с интегрирани инструменти на таблото
Внедряване и мащабиране на работни потоци
- Внедряване на работни потоци за производствена употреба
- Мащабиране на усилията за автоматизация с нарастването на маркетинговите нужди
- Управление на версии и актуализации на работния процес
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на маркетинговите работни процеси и процеси
- Познаване на инструментите за дигитален маркетинг
Публика
- Marketing отбора
- Хакери за растеж
14 Часа