План на курса

Въведение в n8n за Marketing

  • Преглед на възможностите и интерфейса на n8n.
  • Проучване на концепциите за автоматизация на работния процес
  • Обичайни случаи на употреба в маркетинговата автоматизация

Интегриране на Social Media платформи

  • Свързване n8n със социални медийни платформи (напр. Twitter, Facebook)
  • Автоматизиране на публикации, проследяване на ангажираността и докладване
  • Управление на междуплатформени кампании с помощта на n8n

Автоматизиране на Email Marketing работни потоци

  • Настройване на автоматизирани имейл последователности
  • Задействане на имейли въз основа на потребителски действия и ангажираност
  • Интегриране на инструменти за имейл маркетинг като Mailchimp с n8n

Клиент Data Management

  • Събиране и съхраняване на клиентски данни за сегментиране
  • Интегриране n8n с CRM за информация за клиентите
  • Изграждане на пътешествия на клиента с автоматизация

Разширени Marketing Техники за автоматизация

  • Използване на логика и условни работни процеси за целеви маркетинг
  • Автоматизиране на A/B тестване и корекции на кампании
  • Анализиране на ефективността с интеграции за визуализация на данни

Автоматизация на проследяването и анализите

  • Автоматизиране на събирането на показатели за информация за кампанията
  • Настройване на известия и сигнали за проследяване на KPI
  • Визуализиране на данни с интегрирани инструменти на таблото

Внедряване и мащабиране на работни потоци

  • Внедряване на работни потоци за производствена употреба
  • Мащабиране на усилията за автоматизация с нарастването на маркетинговите нужди
  • Управление на версии и актуализации на работния процес

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на маркетинговите работни процеси и процеси
  • Познаване на инструментите за дигитален маркетинг

Публика

  • Marketing отбора
  • Хакери за растеж
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории