План на курса

Въведение в Notion

  • Преглед на Notion и основните му характеристики
  • Разбиране на структурата на работното пространство на Notion: Страници, Блокове и Database
  • Навигиране в интерфейса на Notion

Задачи и Project Management в Notion

  • Създаване и управление на екипни задачи и списъци със задачи
  • Настройване на проектни страници и проследяване на напредъка
  • Възлагане на задачи и проследяване на срокове

Организиране на знания и Documentation

  • Създаване на споделени екипни документи и бази знания
  • Използване на шаблони за последователна документация
  • Изграждане на съвместни бележки и програми за срещи

Съвместни функции на Notion

  • Редактиране в реално време и съвместни коментари
  • Настройване на споделени работни пространства и разрешения
  • Използване на интеграции за подобрен екипен труд

Създаване на персонализирани изгледи и Database

  • Използване на таблици, дъски и календари за организиране на данни
  • Персонализиране на изгледи за различни екипни нужди
  • Свързване на страници и бази данни за цялостно проследяване на проекти

Най-добри практики и съвети

  • Ефективно организиране на екипните пространства
  • Поддържане на последователност с шаблоните
  • Съвети за повишаване на производителността в съвместни проекти

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Не се изисква предишен опит с Notion
  • Основни познания за концепциите за управление на задачи и проекти

Целева аудитория

  • Корпоративни екипи, оптимизиращи производителността и организацията
  • Ръководители на проекти, управляващи задачите и документацията на екипа
  • Координатори на отдели, рационализиращи работните процеси
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории