Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в Notion
- Преглед на Notion и основните му характеристики
- Разбиране на структурата на работното пространство на Notion: Страници, Блокове и Database
- Навигиране в интерфейса на Notion
Задачи и Project Management в Notion
- Създаване и управление на екипни задачи и списъци със задачи
- Настройване на проектни страници и проследяване на напредъка
- Възлагане на задачи и проследяване на срокове
Организиране на знания и Documentation
- Създаване на споделени екипни документи и бази знания
- Използване на шаблони за последователна документация
- Изграждане на съвместни бележки и програми за срещи
Съвместни функции на Notion
- Редактиране в реално време и съвместни коментари
- Настройване на споделени работни пространства и разрешения
- Използване на интеграции за подобрен екипен труд
Създаване на персонализирани изгледи и Database
- Използване на таблици, дъски и календари за организиране на данни
- Персонализиране на изгледи за различни екипни нужди
- Свързване на страници и бази данни за цялостно проследяване на проекти
Най-добри практики и съвети
- Ефективно организиране на екипните пространства
- Поддържане на последователност с шаблоните
- Съвети за повишаване на производителността в съвместни проекти
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Не се изисква предишен опит с Notion
- Основни познания за концепциите за управление на задачи и проекти
Целева аудитория
- Корпоративни екипи, оптимизиращи производителността и организацията
- Ръководители на проекти, управляващи задачите и документацията на екипа
- Координатори на отдели, рационализиращи работните процеси
14 Часа