Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Certificate
План на курса
Средно ниво Business Мотивационно моделиране
- Моделиране на бизнес, преминаване от фундаментално ниво: цели, средства, влиятелни лица, оценки
- Организационна единица (в смисъла на BMM)
- Business Процес, Business Правило
- конструиране на BMM модели и интерпретиране на (кратки) сценарии
Business Моделиране на процеси с BPMN
- Разширено моделиране на BP с BPMN:
- Разширени типове събития
- Връзки и GoTos
- Компенсация
- Комплексни входни и изходящи дейности
- Обработка на изключения
- Итерация/Повторение/Цикъл
- Групиране на дейности в подпроцеси
- Обект на данни (включително жизнен цикъл и Accessспособност)
- Съхраняване на данни, въвеждане и извеждане на данни
- Глобална задача и глобален процес
- Разговори
- Хореография
- Семантика на изпълнение
Решение Management и моделиране с DMN
- DMN Основни понятия и обхват и употреби
- Изисквания за вземане на решение
- Свързване на логиката на вземане на решение с изискванията за вземане на решение
- Таблици за решения
- Отношение на DMN към BPMN
Business Rules Подход и споделен Business-широк речник
- Понятия за съществителни имена и Business Rules (BR) речник
- BR Основи
- Два вида BR
- BR и Business Процеси
- Създаване и използване на специфични за процеса Business Rules
- Предимства на споделен речник за целия бизнес (SBVR Awareness)
Business Процес Management Знания и умения
- BP Project Management
- Жизнен цикъл на дейността
- Собственост на процесите
- Измерване и оптимизация
- CSF и KPI
- Business Наблюдение на дейността
- Оценки
- Симулация и оптимизация на процеси
- BPM ROI
- Анализ на стойността на модела (кога да се моделира и кога не)
- BPMS Основи на инструмента
- BPM Център за Excelоснови на ленция
- Организационни Change Management
Рамки за качество на процеса и Goуправление
- Въпросите на междинния изпит отиват едно ниво по-дълбоко в обхвата, целите и структурата на тези основни рамки:
- SOX, COBIT и ITIL
- Рамки за подобряване на процеса:
- Business Модел на зрялост на процеса на OMG (BPMM)
- 6 сигма, ЛЕАН
Изисквания
Изисква се валидна сертификация по OCEB Fundamentals (BPM2/OCEB2 Fundamental).
21 Часа
Oтзиви от потребители (1)
Accurately reflected the advertised Outcomes - i.e. being well prepared for the certification exam. Very focussed on that.