План на курса
Въведение
Преглед на Adaptive OfficeConnect функции
- Функции на приставката Интеграция с Adaptive Insights Адаптивно отчитане
Първи стъпки с Adaptive OfficeConnect
- Инсталиране Настройка на акаунт Потребителски интерфейс и опции
Докладване с помощта на Adaptive OfficeConnect
- Интеграция с MS Excel Изграждане на нова работна книга (настройки и свойства) Отчитане на типове елементи и поведение
Организиране на данни в работната книга
- Добавяне на елементи на отчет Филтриране на данни Раздел Преглед
Извличане на данни от Adaptive
- Показване на адаптивни клетки Обновяване на данни Актуализиране на елементи
Създаване на презентации в MS PowerPoint
- Навигация в OfficeConnect за PowerPoint Свързване на таблици и диаграми Именувани диапазони Актуализиране и прекъсване на връзки
Използване на Adaptive OfficeConnect в MS Word
- Навигация в OfficeConnect за Word Свързване на таблици и стойности в разкази на думи Управление на връзки и адаптивни данни Наименувани диапазони
Споделяне на данни към Adaptive Insights
- Качване на отчети (personal или споделени) Поддържане и разпространение на библиотеки
Обобщение и заключение
Изисквания
- Опит с Microsoft Office
- Опит с финанси
- Опит в работа с електронни таблици
Публика
- Крайни потребители
- Финансови специалисти
Oтзиви от потребители (2)
The clarity gained on how to build reports within OfficeConnect in Excel & learning how to create interactive dashboards were my favorite pieces of this training.
Patrick Fennell - Milwaukee Brewers Baseball Club, LP
Курс - Adaptive OfficeConnect
Dashboards and walking through the exercises together along with extra detail on navigation tips and tricks not covered in the exercise.