План на курса
Въведение в SAP S/4HANA
- Преглед на SAP S/4HANA и неговите ключови функционалности
- Ролята на продажбите в цялостната SAP S/4HANA структура на предприятието
- Ключови промени от SAP ECC на SAP S/4HANA
- Потребителски интерфейс: SAP Преглед на Fiori
Организационни структури на продажбите
- Определяне на търговски организации, канали за дистрибуция и подразделения
- Значението на търговската площ и как е структурирана
Преглед на процеса на продажба
- Разбиране на основния SAP процес на продажби на S/4HANA
- Преглед на управлението и изпълнението на поръчки за продажба
- Ключови точки на интеграция с други модули (напр. Finance, Доставки)
Документи за продажба
- Структура и обработка на документ за продажба
- Създаване и управление на поръчки за продажба
- Видове документи за продажба (стандартни поръчки, оферти, договори, връщания)
Цени и отстъпки
- Въведение в SAP концепции и процедури за ценообразуване
- Ценови условия, видове ценообразуване и конфигурация
- Прилагане на отстъпки, надценки и специални цени
Проверка на наличността и обработка на резервни поръчки
- Извършване на проверки за наличност по време на създаване на поръчка
- Преглед на обработката на резервни поръчки и поръчките за разсрочване
Доставка Management
- Създаване и управление на документи за доставка
- Видове доставки и техните конфигурации
- Обработка на доставката: събиране, опаковане и издаване на стоки
Доставка и транспорт
- Преглед на транспортните функции и транспортното планиране
- Създаване на транспортни маршрути и планиране на пратката
- Интеграция с управление на склад и инвентар
Процес на таксуване
- Преглед на цикъла на таксуване в SAP S/4HANA
- Създаване и управление на фактурни документи
- Обработка на фактури, изчисляване на данъци и кредитни известия
Анализ в SAP S/4HANA
- Преглед на вградените анализи в SAP S/4HANA Sales
- Стандартни отчети и KPI при проследяване на ефективността на продажбите
- Използване на SAP приложения на Fiori за анализ на продажбите
Кредит и риск Management
- Управление на кредитни лимити за клиенти
- Интегриране на кредитния мениджмънт с обработката на поръчки за продажба
- Обработка на блокирани поръчки и кредитни проверки
Връщания и рекламации Management
- Управление на процесите на връщане и обработка на жалби
- Обработка на кредитни известия и връщане на поръчки
- Цени и уреждане, свързани с връщането
Основни данни в продажбите
- Основни данни за клиент, основни данни за материал и основни данни за състояние
- Конфигуриране на специфични за продажби основни полета с данни
- Поддръжка на данни и синхронизация между модулите
Конфигурация на процеса на продажба
- Конфигуриране на типове документи за продажба и категории артикули
- Присвояване на търговски организации и заводи към документи
- Персонализиране на ценовите процедури, отстъпки и допълнителни такси
Съображения за проект и интеграция
- Съвети за внедряване на SAP S/4HANA Sales в реални проекти
- Точки на интеграция с други SAP модула (MM, SD, FI, CO)
- Най-добри практики за оптимизация на системата и подобряване на производителността
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на процесите на продажба
- Основни SAP знания
Публика
- Специалисти по продажби и дистрибуция
- SAP функционални консултанти
- Business собственици на процеси
Oтзиви от потребители (3)
Познания на учителя
Collin Sampson
Курс - SAP S/4HANA Overview (S4H00)
Машинен превод
Хареса ми фактът, че обучителят беше много гъвкав и предлагаше информация за теми, които не бяха включени в първоначалния материал. Хареса ми опита му в други проекти и съветите и триковете, произтичащи от този опит. Обучението беше интерактивно и въпреки че упражненията бяха предварително определени, ние можехме да поемем упражнението в друга посока от предварително определената.
Maria-Cristina Socol - NTT DATA Romania S.A.
Курс - SAP S/4 Hana (S/4Hana)
Машинен превод
We have learnt so many things that we didn't know before.