Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Какво е SOA Governance?
- Съответствие със стандарти или закони Управление на промени Осигуряване на качество на услугите Управление на портфолиото от услуги Управление на жизнения цикъл на услугата Използване на политики за ограничаване на поведението Мониторинг на ефективността на услугите
Въпросът SOA Governance.
- Goуправление, появяващо се като SOA инициативи Динамична среда за взаимодействие на услугите Насърчаване на повторната употреба на услугите Контролиране на взаимодействието на услугите една с друга Дългосрочната възвръщаемост на инвестициите и управляемост
Governance въпроси
- Откъде започват на управленската стълбица? Goуправлението като основна характеристика на всяка SOA инициатива Установяване на времева линия Обучение на персонала и оперативни процедури Въвеждане на умения и процедури доста по-рано
SOA Governance Етапи
- Първо: осъзнаване, че е необходимо управление Второ: управление, подобряващо изпълнението на бизнеса Трето: смесване на технологии и промени в поведението Четвърто: избор на технология и внедряване
услуга Management
- Перспектива по време на проектиране Перспектива по време на изпълнение Хранилище на услуга за повторно използване Услуги, съдържащи се в хетерогенни платформи Виртуализация на услугата за управление на услуги по време на изпълнение
Критични компоненти на управлението
- Услуга за регистър на услугите и хранилище на активи Създаване на „SOA център за Excellence” Фокусиране върху установяване на SOA организационни насоки Организационната зрялост Съгласувани политики за управление
SOA Governance инструменти
- Мониторинг в реално време на събития Неизправности в BSM рамка Инструментариум на ниво услуга Закачане в системи за оперативно управление Виртуализация като средство за разделяне на логиката на управление/услуга Виртуализация на услугата, управлявана от оперативен персонал
Постигане на управление
- Измерване на целите за управление Вътрешният одит Автоматизиране на одита
Разработване на основно управление на SOA
- Защо SOA технологичният стек се усложни Смесване между COTS и вътрешни Оправдание на външни консултанти, които да помогнат Определяне на кой бизнес сме в действителност
Роли и отговорности, включени в SOA Governance
- Създаване на SOA център на Excellence Планиране и помощ в изпълнението на цялото предприятие Ролите на SOA архитект/архитект на управление Разрешаване на потенциални конфликтни интереси Уверете се, че насоките за управление се следват
Бариери пред управлението на SOA
- Неосъзнаване на необходимостта от управление Липса на Goтехнологии за управление Липса на виртуализация на услугата
Държава на добро управление
- Взаимодействие с външни страни Управление на бизнес правилата и управление на BRE Правила за добро управление Хранилището на споразуменията Проактивно вграждане на управление в бизнеса Go управление чрез действие, а не чрез изявление Мониторинг на SLA за установяване на премиум цени
Критични фактори за успех
- Започнете да мислите за управлението отрано Гледайте на управлението като на движеща се цел Управлявайте политики като единици със собствени жизнени цикли Изберете технологична платформа Платформата трябва да отговори на непосредствените нужди от управление Бъдеща поддръжка, тъй като SOA инфраструктурата се мащабира Налагайте споразумения за ниво на обслужване
Виртуализация на услугата
- Външна конфигурация на криптиране и маршрутизиране Удостоверяване и валидиране на схема Прехвърляне на контрол от програмисти към оперативен персонал Облекчаване на много от основните проблеми на SOA Избягване на услуги с вътрешни политики Технологични и неутрални услуги за внедряване
„Тъмният път“ в SOA
- Какво ще стане, ако услугата генерира несъответстващи данни Записване, проследяване и одит Спиране на грешни операции, когато се появят Включване на коригиращи бизнес процеси
Заключителни мисли и заключения
- Най-големите предизвикателства при SOA Критични аспекти на управлението на SOA Повторното използване на услугата като ключово предимство на SOA Управлението на повторното използване Видимост, риск и контрол
Изисквания
Познаване на SOA
14 Часа
Oтзиви от потребители (5)
Trainer had a good rapport and was very helpful and kept it interesting; makes a big difference when learning.
Andy Johnston - QA Ltd
Курс - REST API - a pattern of exchange of information between sites
It's a hands-on session.
Vorraluck Sarechuer - Total Access Communication Public Company Limited (dtac)
Курс - Talend Open Studio for ESB
extensive knowledge cover many things.
metab alanazi - Saudi Arabian Monetary Authority
Курс - Enabling SOA with BPM and BPMN
I really enjoyed the interactif.
Jan Lenie - APB
Курс - Mule: Integrating Your Applications
The theory felt quite complete, we handled all important subjects. It was very nice we could zoom in on our use-case Achievements, which helped us with understanding the theory.