План на курса
1. РЪКОВОДНИ ПРИНЦИПИ
Основни принципи на дизайна, ориентиран към потребителя
Въвеждане на ISO9241 като важен стандарт в областта на използваемостта
Изяснете разликите между използваемост и потребителско изживяване
Уверено идентифицирайте нуждите и целите на потребителите
2. ПРОУЧВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Посочете правилните компоненти за употреба
Занаятчийски методи за интервюиране на целевата аудитория
Определете разликата между наблюдение и интерпретация
Съберете и анализирайте квалифицирани потребителски данни
Разработване на изследователски техники и методи
3. ИЛЮСТРИРАНЕ НА КОНТЕКСТА НА УПОТРЕБА
Идентифицирайте потенциални потребители на вашия продукт или система
Създайте вашите продуктови персони, интерпретирайте техните нужди
Изяснете принципа на закона на Хик за връзката между броя на изборите на потребителски интерфейс и когнитивното натоварване
Задайте и управлявайте елементите на потребителските истории
4. ИЗМЕРВАНЕ НА ИЗПОЛЗВАЕМОСТТА
Дефинирайте използваемостта в различни термини на ефективност, ефикасност и удовлетворение
Използвайте поведенчески данни, за да идентифицирате добри и лоши дизайнерски идеи
Изберете между алтернативи на дизайна, като използвате метода на a/b тестване
Обяснете стойността на итеративния дизайн
5. ИНФОРМАЦИОННА АРХИТЕКТУРА
Създайте структурирано преживяване от неорганизирана информация
Развийте правилен поток между човек и продукт или услуга
Организирайте, структурирайте и етикетирайте съдържание, функции и функции
Сравнете модел на изпълнение, ментален модел и концептуален модел
6. ДИЗАЙН НА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО
Уверено описвайте различни модели на дизайн на потребителски интерфейс
Изберете правилния интерактивен контрол в дизайна на потребителския интерфейс
Лесно дефинирайте концепцията за прогресивно разкриване
Посочете разликата между дизайна на взаимодействието и информационната архитектура
Определете значението на последователността в дизайна на потребителския интерфейс
7. ВИЗУАЛЕН ДИЗАЙН
Създавайте дизайни на потребителски интерфейс, които използват универсалните принципи на визуалния дизайн.
Идентифицирайте добрите и лошите оформления на страницата
Изберете правилния интерактивен контрол в дизайна на потребителския интерфейс
Подобрете изследователските си прозрения, като използвате методологията за проследяване на очите
8. ПРОТОТИПИРАНЕ НА ИНТЕРФЕЙС
Изберете между различни видове прототипиране, например за хартия и електроника
Опишете разликите между прототипи и скици
Идентифицирайте множество различни дизайнерски решения, преди да вземете решение за конкретно дизайнерско решение
Sketch хартиени прототипи практически
9. ОЦЕНКА НА ПРИГОДНОСТТА
Припомнете си евристиката за използваемост на Джейкъб Нилсен и други принципи за използваемост
Посочете различните видове оценка на използваемостта
Запишете данните от оценките на използваемостта
Оценете използваемостта на системите чрез прилагане на евристика за използваемост.
Изисквания
Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс.
Oтзиви от потребители (7)
Лекцията направи всичко възможно, за да гарантира, че дори най-техническата част от обучението е добре разбрана, като даде редица примери, използвайки примери от реалния живот. Хареса ми и графичната част. ще мога да го приложа в по-голямата част от презентацията си.
DORAH - Vodacom
Курс - User Experience (UX) Design
Машинен превод
Неговите знания и примери споделени
Jolandi - Vodacom
Курс - User Experience (UX) Design
Машинен превод
Building UI/UX and understanding the principles of its creation
Dmytro
Курс - User Experience (UX) Design
The engagement sessions where we got to experiment and try our designs
lerato bereng - Vodacom
Курс - User Experience (UX) Design
The knowledge Khoebib had on all the relevant subjects
Siddeeq Osman - Vodacom
Курс - User Experience (UX) Design
I loved the trainers knowledge around the various UX/UI topics!
jason ezra - Vodacom
Курс - User Experience (UX) Design
Wireframe design. Interesting topic. Well explained!