План на курса
Въведение
Преглед на виртуалната реалност
- Какво е VR?
- Потапящо изживяване
- История на VR
Разбиране на различни типове виртуални среди
- Истинската виртуална реалност
- Augmented Reality (AR)
- Холографски и обемен
- Смесена реалност (MR)
Изследване на различни видове VR устройства
- Проследяващи устройства
- VR очила
- VR монтирани на главата дисплеи (HMD)
- PC VR - Oculus Rift & HTC Vive
- Mobile VR – Google Cardboard & Samsung Gear
- CAVE VR системи
Проучване на различни приложения на виртуалната реалност
- Лекарство
- Туризъм
- Развлечения (видео игри)
- Образование и обучение
Работа с трите илюзии във виртуалната реалност
- Поставете илюзията
- Илюзия за достоверност
- Илюзия за въплъщение
Разбиране на предизвикателствата във виртуалната реалност
Проучване на различни платформи за разработка на VR
Разработване на 3D среди за виртуална реалност
- Разбиране на основите на 3D Graphics
- Използване на 3D двигатели и среди за разработка
Разработване на графики за виртуална реалност
Използване на звук във виртуална реалност и използване на усъвършенствани 3D аудио техники за подобряване на изживяването
Разбиране на изискванията за създаване на съдържание за виртуална реалност
Работа с взаимодействие във виртуална реалност
Придвижване във виртуална реалност
- Физическа навигация
- Техники за виртуална навигация
Взаимодействие с обекти във виртуалната реалност
- Взаимодействие с обекти в обсега
- Хипер-естествено взаимодействие
- Магическо взаимодействие
- Взаимодействие по физика
Предизвикателства при взаимодействието с виртуална реалност
Потребителски интерфейси във виртуалната реалност
Подгответе се да разработите вашето първо приложение за виртуална реалност
Разработване на Storyboard за вашата концепция за приложение
Разработване на работещ прототип на вашето приложение за виртуална реалност
Тестване на вашия прототип
Разработване на правилното приложение
- Усъвършенстване на взаимодействието с виртуална реалност
- Внедряване на графики за виртуална реалност
Завършване на вашето приложение
Обобщение и заключение
Изисквания
- Не се изисква опит в програмирането.
Публика
- Разработчици
- Геймъри
- Програмисти
- Любители
Oтзиви от потребители (1)
практически примери и отстраняване на реални проблеми (по време на създаване на реални проекти, игри и т.н.), имам предвид добра практика и как изглежда реалната работа по проекта
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Курс - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Машинен превод