План на курса

Въведение в комуникацията

  • комуникационния процес и неговите етапи
  • значението на вербалната и невербалната комуникация
  • техники и инструменти за ефективна комуникация

Принципите на ефективната комуникация като основен елемент за ефективните контакти във вашата организация

  • собствен самоанализиращ стил на общуване
  • комуникационни грешки
  • комуникационни бариери
  • етапи на развитие на междуличностния контакт
  • директна комуникация и телефонна комуникация

Комуникация в организации

  • мрежова комуникация в една организация
  • модели на информационния поток и тяхното оптимизиране
  • задачи и инструменти за вътрешна комуникация

Ефективни разговори

  • развитие на представа за себе си като подател и получател на съобщение
  • фактори, влияещи върху качеството на професионалните контакти между персонала
  • активното слушане като средство за ефективна комуникация
  • объркващи фактори чуване и разбиране на речта
  • изкуството да задаваш въпроси
  • психологически механизми и техники за въздействие

Стъпки за изграждане на екипа и тяхното влияние върху сътрудничеството

  • етапи на развитие на екипа: принципи на работа и опасности на всеки от тях
  • начин да работите върху всички тях
  • екипни роли и тяхното идентифициране

Конфликтът и конкуренцията в групата като най-голямата заплаха за сътрудничеството

  • източници на видовете конфликти
  • стратегии за справяне с конфликти
  • конкуренция в групата: плюсове и минуси

Източници на видовете конфликти

В хармония един с друг и добри отношения с другите – концепцията за асертивно поведение

  • концепцията за асертивност
  • вашите собствени права
  • когато решите да сте настоятелни
  • типове поведение: агресивно поведение, подчинено, асертивно
  • изграждане на "Аз" послания като основа за асертивно изразяване на мнения, преценки и емоции
  • защо ни е страх да кажем "не" - какво ни спира
  • самоутвърждаващо се отношение, произтичащо от самия него

Какво означава да се уважаваме един друг - какво ще стане, ако се съгласим или откажем

  • способност за отказ и отказ за приемане
  • способност за спор
  • манипулация
  • приемане на отрицателни и положителни отговори на форми на критика
  • даване на конструктивна обратна връзка
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (7)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории