План на курса
Въведение в комуникацията
- комуникационния процес и неговите етапи
- значението на вербалната и невербалната комуникация
- техники и инструменти за ефективна комуникация
Принципите на ефективната комуникация като основен елемент за ефективните контакти във вашата организация
- собствен самоанализиращ стил на общуване
- комуникационни грешки
- комуникационни бариери
- етапи на развитие на междуличностния контакт
- директна комуникация и телефонна комуникация
Комуникация в организации
- мрежова комуникация в една организация
- модели на информационния поток и тяхното оптимизиране
- задачи и инструменти за вътрешна комуникация
Ефективни разговори
- развитие на представа за себе си като подател и получател на съобщение
- фактори, влияещи върху качеството на професионалните контакти между персонала
- активното слушане като средство за ефективна комуникация
- объркващи фактори чуване и разбиране на речта
- изкуството да задаваш въпроси
- психологически механизми и техники за въздействие
Стъпки за изграждане на екипа и тяхното влияние върху сътрудничеството
- етапи на развитие на екипа: принципи на работа и опасности на всеки от тях
- начин да работите върху всички тях
- екипни роли и тяхното идентифициране
Конфликтът и конкуренцията в групата като най-голямата заплаха за сътрудничеството
- източници на видовете конфликти
- стратегии за справяне с конфликти
- конкуренция в групата: плюсове и минуси
Източници на видовете конфликти
В хармония един с друг и добри отношения с другите – концепцията за асертивно поведение
- концепцията за асертивност
- вашите собствени права
- когато решите да сте настоятелни
- типове поведение: агресивно поведение, подчинено, асертивно
- изграждане на "Аз" послания като основа за асертивно изразяване на мнения, преценки и емоции
- защо ни е страх да кажем "не" - какво ни спира
- самоутвърждаващо се отношение, произтичащо от самия него
Какво означава да се уважаваме един друг - какво ще стане, ако се съгласим или откажем
- способност за отказ и отказ за приемане
- способност за спор
- манипулация
- приемане на отрицателни и положителни отговори на форми на критика
- даване на конструктивна обратна връзка
Oтзиви от потребители (7)
Взаимодействието и храната са наистина ангажиращи.
Claudio - PT Haskoning Indonesia
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод
Много упражнения
Nina - PT Haskoning Indonesia
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод
Сесия за ролева игра
Wiyani - PT Haskoning Indonesia
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод
Сценарийните упражнения
Farizky - PT Haskoning Indonesia
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод
Темата за комуникацията
Galih - PT Haskoning Indonesia
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод
Много интерактивен обмен
Muhammad Rizki - PT Haskoning Indonesia
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод
Практическото чрез прилагане на теорията в реалност
Marvin Satyawardhana - PT Haskoning Indonesia
Курс - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Машинен превод