План на курса
Криви и повърхнини
- Инструменти и структура
- Безие и NURBS
- Трансформиране на обекти
- Форми и сплайни
Метаболки и частици коса
- Инструменти и структура
- Добавяне и редактиране на мета обекти
- Използване на мазен молив
- Модифициращи частици
Animation и Такелаж
- Ключови кадри и ключови набори
- Използване на арматура за такелаж
- Нанасяне на решетката
- Ограничения, действия и драйвери
Маркери, ключове за форма и пътеки на движение
Безразрушително моделиране
- Въведение в геометричните възли
- Въведение в анимационните възли
Изобразяване на 3D сцени
Рендирайте двигатели в Blender за анимация
- Eevee, цикли и работна маса
- Използване на камери, леки предмети и материали
- Възли за засенчване и управление на цветовете
- Freestyle нефотореалистично (NPR) изобразяване
- Използване на слоеве и проходи
- Изобразяване и преглед на анимации
Експортиране на файлове
- Поддържани медийни формати
- Експортиране на файлове в Alembic
- Използване на модул Collada
- Експортиране на файлове като USD, SVG и PDF
Отстраняване на неизправности
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основен опит при използване на компютър
- Запознаване с 3D моделиране
Публика
- Художници
- Разработчици на игри
- Напълно начинаещи
Oтзиви от потребители (3)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Курс - Blender: 3D Modeling Fundamentals
практически примери и отстраняване на реални проблеми (по време на създаване на реални проекти, игри и т.н.), имам предвид добра практика и как изглежда реалната работа по проекта
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Курс - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Машинен превод
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!