План на курса

Криви и повърхнини

  • Инструменти и структура
  • Безие и NURBS
  • Трансформиране на обекти
  • Форми и сплайни

Метаболки и частици коса

  • Инструменти и структура
  • Добавяне и редактиране на мета обекти
  • Използване на мазен молив
  • Модифициращи частици

Animation и Такелаж

  • Ключови кадри и ключови набори
  • Използване на арматура за такелаж
  • Нанасяне на решетката
  • Ограничения, действия и драйвери

Маркери, ключове за форма и пътеки на движение

Безразрушително моделиране

  • Въведение в геометричните възли
  • Въведение в анимационните възли

Изобразяване на 3D сцени

Рендирайте двигатели в Blender за анимация

  • Eevee, цикли и работна маса
  • Използване на камери, леки предмети и материали
  • Възли за засенчване и управление на цветовете
  • Freestyle нефотореалистично (NPR) изобразяване
  • Използване на слоеве и проходи
  • Изобразяване и преглед на анимации

Експортиране на файлове

  • Поддържани медийни формати
  • Експортиране на файлове в Alembic
  • Използване на модул Collada
  • Експортиране на файлове като USD, SVG и PDF

Отстраняване на неизправности

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основен опит при използване на компютър
  • Запознаване с 3D моделиране

Публика

  • Художници
  • Разработчици на игри
  • Напълно начинаещи
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории