Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение
Подготовка на браузъра за изобразяване на WebGL съдържание
Преглед на процеса на създаване на графики
Създаване на 2D статичен обект
Добавяне на цвят към обекта
Завъртане на обекта
Създаване на обекта 3D
Разбиране на точки, вектори и мрежи
Трансформиране на обекта
Добавяне на насочено и амбиентно осветление
Добавяне на прозрачност, текстура и отражение
Представяне на други обекти
Симулиране на движенията на камерата
Programming Верхови и пикселни шейдъри
Анимиране на обекта
Използване на мишката за взаимодействие с обекта
Обобщение и заключение
Изисквания
- Javaопит в програмирането на скриптове
- Познаването на вектори и матрици е полезно, но не е задължително
- Познания по линейна алгебра (умножение, добавяне на матрица/вектор)
- Познания по тригонометрия (истории за косинус и синус...)
21 Часа