План на курса

Модул 1

Въведение в науката за данните и приложенията в Marketing

    Общ преглед на аналитиката: Вид анализ – предсказуема, предписваща, инференциална практика на анализ в Marketing Използване на големи данни и различни технологии – Въведение

Модул 2

Marketing в дигитален свят

    Въведение в дигиталния маркетинг Онлайн реклама – Въведение Оптимизация за търсачки (SEO) – Казус от Google Social Media Маркетинг: Съвети и тайна – Пример за Facebook, Twitter

Модул 3

Изследователски Data Analysis & Статистическо моделиране

    Представяне и визуализация на данни – Разбиране на бизнес данните с помощта на хистограма, кръгова диаграма, лентова диаграма, точкова диаграма – Бърз извод – Използване на Python Основно статистическо моделиране – Тенденция, сезонност, групиране, класификации (само основи, различен алгоритъм и използване, не всеки детайл) – Готов код в Python Анализ на пазарната кошница (MBA) – Казус с използване на правила за асоцииране, поддръжка, увереност, повишаване

Модул 4

Marketing Анализ I

    Въведение в маркетинговия процес – Казус Използване на данни за подобряване на маркетинговата стратегия Измерване на активите на марката, Snapple и стойността на марката – Позициониране на марката Извличане на текст за маркетинг – Основи на извличане на текст – Казус за Social Media маркетинг

Модул 5

Marketing Анализ II

    Доживотна стойност на клиента (CLV) с изчисление – Казус от CLV за бизнес решения Измерване на казус и ефект чрез експерименти – Казус Изчисляване на прогнозиран лифт Data Science в онлайн рекламата – Преобразуване на честота на кликване, Анализ на уебсайтове

Модул 6

Основи на регресията

    Какво разкрива регресията и основно Statistics (без много подробности за математиката) Тълкуване на резултатите от регресията – С казус с помощта на Python Разбиране на моделите Log-Log – С казус с използване на Python Marketing Mix Models – Случай с използване на Python

Модул 7

Класификация и групиране

    Основи на класификацията и групирането – използване; Споменаване на алгоритми, интерпретиращи резултатите – Python Програми с резултати Насочване към клиенти с помощта на класификация и групиране – Казус Подобряване на бизнес стратегия – Пример за имейл маркетинг, промоции Необходимост от технологии за големи данни при класификация и групиране

Модул 8

Анализ на времеви редове

    Тенденция и сезонност – Използване на Python задвижван казус от практиката – Визуализации Различни техники за времеви редове – AR и MA модели на времеви редове – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Използване и примери с Python) – Казус от времеви серии за прогнозиране за маркетингова кампания

Модул 9

Двигател за препоръка

    Персонализиране и бизнес стратегия Различни типове персонализирани препоръки – Съвместни, базирани на съдържание Различни алгоритми за машина за препоръки – управлявани от потребители, управлявани от елементи, хибридни, Matrix Факторизация (само споменаване и използване на алгоритмите без математически подробности) Метрики за препоръки за допълнителни приходи – Подробно казус

Модул 10

Увеличаване на продажбите чрез Data Science

    Основи на техниката за оптимизация и нейните употреби Оптимизация на инвентара – Казус от практиката Увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите с помощта на Data Science Lean Анализ – ускорител при стартиране

Модул 11

Data Science в Ценообразуване и усилвател; Промоция I

    Ценообразуване – Науката за печеливш растеж Техники за прогнозиране на търсенето – Моделирайте и оценете структурата на кривите на търсенето цена-реакция Решение за ценообразуване – Как да оптимизирате решението за ценообразуване – Казус с помощта на Python Анализ на промоцията – Базово изчисление и модел за насърчаване на търговията Използване на промоцията за по-добро Стратегия – Спецификация на модела на продажби – Мултипликативен модел

Модул 12

Data Science в ценообразуване и промоция II

    Управление на приходите – Как да управляваме нетрайни ресурси с множество пазарни сегменти Обединяване на продукти – Бързо и бавно движещи се продукти – Казус от Python Ценообразуване на нетрайни стоки и услуги – Airline & Ценообразуване на хотел – Споменаване на стохастични модели Метрики за промоция – Традиционни и социални

Изисквания

Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс.

 21 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории