План на курса

Въведение в Generative AI в игрите

  • Проучване на потенциала на генеративния AI в игрите
  • Еволюцията на AI в разработката на игри
  • Ключови инструменти и технологии за AI в игрите

Процедурно генериране на съдържание

  • Основи на процедурното генериране в дизайна на игри
  • Техники за създаване на разнообразна и сложна игрова среда
  • Семинар: Създаване на процедурно генериран пейзаж

Развитие на персонажи, управлявано от AI

  • Принципи на дизайна на персонажи с изкуствен интелект
  • Техники за създаване на динамични и отзивчиви NPC
  • Практически: Programming управляван от изкуствен интелект игрален персонаж

Интерактивно и адаптивно разказване на истории

  • Ролята на AI в развитието на разказа
  • Създаване на разклонени сюжетни линии и динамични сюжетни точки
  • Сесия: Писане на сюжет, генериран от изкуствен интелект за игра

Етика и AI в игрите

  • Разбиране на пристрастието и справедливостта в приложенията на AI
  • Етични съображения в дизайна на игри, управлявани от AI
  • Дискусия: Бъдещето на етичния AI в игрите

Проект Capstone: Създаване на игра, подобрена с AI

  • Цели на проекта и параметри на проектиране
  • Интегриране на AI елементи в механиката на играта
  • Тестване на игра и усъвършенстване на поведението на AI

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Разбиране на принципите за разработка на игри и дизайн
  • Опит с език за програмиране, за предпочитане Python или C#
  • Познаване на концепциите за AI и машинно обучение

Публика

  • Разработчици на игри
  • Дизайнери
  • AI ентусиасти, интересуващи се от пресечната точка на AI и игрите
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории