План на курса

Въведение

Преглед на Scratch функции и архитектура

Настройване на вашия Scratch акаунт

Разглеждане на Scratch уебсайта

Разбиране на основите на редактора Scratch.

Програмиране с помощта на блоково-базирана среда на Scratch.

Взаимодействие с декартовите (XY) координати

Научаване за Paint Editor

Преместване на обекти с помощта на функции за движение

Проектиране чрез категориите външен вид и звуци

Използване на контроли, оператори и условия

Разбиране на сензорите и променливите в Scratch

Изучаване на типовете данни

Работа с Pen Tool

Accessизвеждане на външните библиотеки

Създаване на игра/приложение с Scratch

Отстраняване на неизправности

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Не са необходими предишни познания по програмиране
  • Интерес към програмирането и създаването на прости и интерактивни игри

Публика

  • Всеки, който е нов в кодирането
  • Разработчици на игри и приложения
 7 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории