Този курс е предназначен за всеки, който се нуждае от разбиране на ИТ услугите Management, за да помогне за предоставянето на по-добра стойност на клиентите. Подходящо е за целия ИТ персонал и ръководство, както и за клиенти, които работят в тясно сътрудничество с ИТ за поддържане на бизнес изискванията. Този курс е предназначен и за студенти, които търсят сертификат за ITIL® 4 Foundation и които искат да се подготвят за изпита ITIL® 4 Foundation.
ITIL 4® Foundation дава възможност на кандидатите да разгледат ИТ услугите Management чрез оперативен модел от край до край за създаване, доставка и непрекъснато подобряване на продукти и услуги, базирани на технологии.
ITIL 4® Foundation предоставя на кандидатите:
- Холистичен подход за улесняване на съвместното създаване на стойност с клиенти и други заинтересовани страни под формата на продукти и услуги
- Водещите принципи на ITIL 4®
- Четирите измерения на услугата Management
- Ключови концепции от Lean, Agile, DevOps и защо те са важни за осигуряване на бизнес стойност
- Как ITIL практиките, описани в ITIL 4®, ще запазят стойността и важността, осигурени от настоящите ITIL® процеси, като в същото време се разширяват, за да бъдат интегрирани в различни области на управление на услуги и ИТ, от търсене до стойност.
За кого е ITIL 4® Foundation:
ITIL 4® Foundation е подходящ за лица, които се нуждаят от основно разбиране на ITIL® рамката и как тя може да се използва за подобряване на качеството на управление на ИТ услуги в организацията. Сертифицирането важи и за ИТ професионалисти, които работят в организация, която е приела ITIL® и следователно трябва да са наясно и да допринасят за цялостната програма за подобряване на услугите.
ITIL 4® продължава да подкрепя общността на ITSM, като същевременно се разширява до по-широк кръг от професионалисти, работещи в дигиталния свят, насочвайки как ИТ взаимодейства с и ръководи по-широката бизнес стратегия.
Изпитът е задължителен:
Тест с един отговор, състоящ се от 40 въпроса
Продължителност на изпита: 75 минути (допълнителни 15 минути за кандидати с нероден език за ITIL® )
За полагане на изпита е необходимо да получите минимум 26 точки от 40.
Read more...