Преглед
Този 5-дневен курс ще помогне на делегатите да развият стратегическото си мислене, планиране и управленски умения, включително тактическите и оперативните изисквания за успешно изпълнение в банкова среда. Курсът ще се справи с трудни въпроси на управлението на конфликтите, управлението на промяната, какво прави добър лидер и как да мотивирате екип. Използвайки интерактивни проучвания на случаите, както и отрасълни примери, делегатите ще бъдат насърчавани да споделят опит и предизвикателства, за да помогнат в изграждането на практически и работно фокусирани решения, които те могат да вземат обратно и да използват в действителност.
Основната цел на програмата е да снабди ръководителите с уменията за сканиране на бизнес средата, за да открие печеливши бизнес възможности, както и да разработи стратегии за спечелване на конкурентно предимство в все по-конкурентна бизнес среда. Между другото, програмата ще осигури и разбиране за лидерството на най-добрите практики и поведение, което ще укрепи способността на изпълнителите да се справят с сложността и несигурността на управлението на висока производителност финансова институция.
Цели за учене
След като присъстват на този курс, делегатите ще могат да:
- Опишете основните проблеми, с които се сблъсква голяма банка;
- Различни подходи към организационното планиране;
- Анализиране на текущата бизнес среда и влиянията, които засягат организацията;
- Анализ на вътрешните и външните ресурси на организацията;
- Пояснете различните подходи за управление на стратегията и я поставяте в бизнес плана;
- Оценявайте алтернативните стратегии за развитие, за да препоръчате най-подходящите за нуждите на фирмата стратегии.
- Прилагането на по-дълбоко разбиране на стратегическите планове за развитие;
- обсъжда обективно рисковете, ползите и разходите, които придружават изпълнението на новата стратегия, включително управлението на конфликтите в екип;
- определяне на подходи за управление на идентифицираните рискове;
- Анализиране на потенциалното въздействие върху неговата фирма (положителни и отрицателни), което ще доведе до прилагането на новата стратегия;
- Проектиране на политики, системи и процеси за успешно изпълнение на нововъзникващите стратегически планове;
- Открийте ключовите стъпки в управлението на промяната
Кой трябва да чака
- Продукти / Услуги мениджъри
- Новоизбрани, както и установени мениджъри и екипни лидери
- Глави на операциите
- Старши мениджъри на банки
- мениджъри на човешките ресурси
- Операционни мениджъри
- Marketing Мениджъри
Методология
Курсът се състои от улеснени работилници, допълнени от изследвания на случая, извлечени от комбинация от публикувани реални примери и / или практически опит. Ще има и възможности за участниците да работят в малки групи, за да синтезират идеи и стратегии и да прилагат материала в контекста на собствените си организации / отдели. Отворените форуми също ще бъдат ключов елемент.
Read more...