План на курса

Разбиране на „Марка“

    Какво е "марка"? Каква е марката на вашата компания? Какво мога да направя, за да повлияя на силата на марката на моята компания?

Основни стратегии за промяна

    Необходимостта мениджърите на компанията непрекъснато да оценяват текущото състояние на своята част от организацията – особено в сравнение с нейните връстници и конкуренти – и да въвеждат проактивни (а не реактивни) промени Моделът „STARS“ на стратегиите за промяна и Планиране

Промяна Management

    Как / защо предишната промяна е минала добре? Как / защо предишната промяна не е минала добре? Поуки, които трябва да се научат от предишни инициативи за промяна (във вашата компания и другаде) 9-те принципа на промяната – и прилагането им на практика Моделът на Lewin за внедряване на промяна Калейдоскопът на промяната

Психологическите ефекти на промяната

    Как се чувствам сега? Как са колегите ми сега? Как ще се чувствам аз/те, докато процесът на промяна се развива?

Взаимоотношения между клиенти и заинтересовани страни

    Какво е клиент? Какво е заинтересована страна? Как мога да извлека максимума от всяко взаимодействие между клиент и заинтересована страна? Услугата: верига за печалба

Финансови аспекти на Business

    Финансови отчети: Баланси Сметки за печалби и загуби Финансови прогнози: Бюджети Прогнози за парични потоци Business Случаи

Поставяне на цели

    Декларации за визия/мисия Цел Настройка за постигане на изявленията за мисия Изпълнение Management за надхвърляне на договорените цели

Преговори за най-добри резултати

    Communication в преговорите Значението на ефективните презентации Различни стратегии за преговори Сравняване на стратегии Изграждане на връзка Процесът на преговори в 3 фази
 21 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории