Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Разбиране на „Марка“
- Какво е "марка"? Каква е марката на вашата компания? Какво мога да направя, за да повлияя на силата на марката на моята компания?
Основни стратегии за промяна
- Необходимостта мениджърите на компанията непрекъснато да оценяват текущото състояние на своята част от организацията – особено в сравнение с нейните връстници и конкуренти – и да въвеждат проактивни (а не реактивни) промени Моделът „STARS“ на стратегиите за промяна и Планиране
Промяна Management
- Как / защо предишната промяна е минала добре? Как / защо предишната промяна не е минала добре? Поуки, които трябва да се научат от предишни инициативи за промяна (във вашата компания и другаде) 9-те принципа на промяната – и прилагането им на практика Моделът на Lewin за внедряване на промяна Калейдоскопът на промяната
Психологическите ефекти на промяната
- Как се чувствам сега? Как са колегите ми сега? Как ще се чувствам аз/те, докато процесът на промяна се развива?
Взаимоотношения между клиенти и заинтересовани страни
- Какво е клиент? Какво е заинтересована страна? Как мога да извлека максимума от всяко взаимодействие между клиент и заинтересована страна? Услугата: верига за печалба
Финансови аспекти на Business
- Финансови отчети: Баланси Сметки за печалби и загуби Финансови прогнози: Бюджети Прогнози за парични потоци Business Случаи
Поставяне на цели
- Декларации за визия/мисия Цел Настройка за постигане на изявленията за мисия Изпълнение Management за надхвърляне на договорените цели
Преговори за най-добри резултати
- Communication в преговорите Значението на ефективните презентации Различни стратегии за преговори Сравняване на стратегии Изграждане на връзка Процесът на преговори в 3 фази
21 Часа
Oтзиви от потребители (4)
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Отговори с решения и практическа употреба.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Курс - Google AdWords: Beginner to Advanced
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод
I liked the alistair's knowledge and presentation style.