План на курса

Най-добри практики

  • Софтуерна криза
  • Най-добри практики в разработката на софтуер
    • Итеративно развитие
    • Management изисквания
    • Компонентно-базирана архитектура
    • Визуално моделиране
    • Проверка на качеството
    • Управление на промените

RUP

  • Характеристики на RUP
  • Две измерения на RUP
  • UML за RUP

Създайте обектен модел

  • UML 2 като начин за представяне на модела
    • Обектният модел
    • Методи за описание на модела
  • Практически анализ на спецификацията на случаите на използване
    • актьор
    • Случай на употреба
    • Асоциация
    • Отношенията включват, разширяват

Някои обектно-ориентирани концепции на практика

  • Абстракция
  • Капсулиране
  • Обобщение
  • Полиморфизъм

Архитектурата на системата

  • Картографиране на структурата и поведението на системата
    • Две категории UML диаграми
    • Моделиране на връзката между структура и поведение
    • Различни нива на моделиране на поведение
  • Картографиране на аналитични дизайнерски елементи на клас
    • Отношенията се усъвършенстват
    • Изграждане на силни връзки между резултатите от фазата на анализ и фазата на проектиране
  • Часове по моделиране на дизайна
    • Клас
    • Асоциация
    • Изброяване
    • Преден/обратен инженеринг
  • Проектиране на подсистема
    • Компонент
    • Отношенията на делегацията
    • Монтаж на конектора
  • Описание на аспектите на паралелността в системната архитектура
    • Примери за диаграми на активност, последователност и автомат
  • Описание на аспектите на архитектурата на дисперсията
  • Различните гледни точки на описанието на архитектурата

Изисквания

Основни познания за често използваните UML диаграми (случай на употреба, клас, последователност).

 21 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории