План на курса

Въведение в AI Agents в поддръжката на клиенти

  • Какво представляват базираните на AI агенти за обслужване на клиенти?
  • Случаи на използване и предимства на AI chatbots в поддръжката на клиенти
  • Преглед на разговорния AI и NLP

Изграждане на AI Chatbots за обслужване на клиенти

  • Избор на правилната платформа за чатбот (Rasa, Dialogflow, базирани на GPT модели)
  • Проектиране на разговорни потоци и потребителски взаимодействия
  • Интегриране на чатботове със системи за поддръжка на клиенти

Natural Language Processing (NLP) за поддръжка на клиенти

  • Разбиране на разпознаването на намерението и извличането на обекти
  • Обучение на AI chatbots с NLP модели
  • Обработка на двусмислени и сложни потребителски заявки

Автоматизиране на работните потоци за обслужване на клиенти

  • Задвижвани от изкуствен интелект системи за билети и автоматизирани системи за реагиране
  • Интегриране на AI чатботове с CRM и платформи за помощ
  • Персонализиране и разбиране на контекста

Внедряване и наблюдение AI Agents

  • Хостинг на AI chatbots на облачни платформи
  • Мониторинг на ефективността и анализи
  • Гарантиране на сигурност и съответствие в управляваната от AI клиентска поддръжка

Оптимизиране на AI Chatbots за по-добра ангажираност

  • Подобряване на точността и качеството на реакцията на чатбота
  • Работа с обратна връзка от потребителите и непрекъснато подобряване
  • Измерване на удовлетвореността на клиентите и показателите за успех на чатбота

Бъдещи тенденции в поддържаната от изкуствен интелект поддръжка на клиенти

  • Гласов AI и мултимодални взаимодействия
  • Захранван от AI анализ на настроенията и емоционална интелигентност
  • AI агенти в омниканална поддръжка на клиенти

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Разбиране на работните процеси за обслужване на клиенти
  • Основни познания за AI или концепции за автоматизация
  • Опитът с автоматизацията на бизнес процеси е полезен, но не е задължителен

Публика

  • Мениджъри за обслужване на клиенти
  • Разработчици на чатботове
  • Business екипи за автоматизация
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории