План на курса
Разбиране на съвременната грижа за клиентите
- Какво е успехът на клиента и защо има значение?
- Ключови тенденции в грижата за клиентите и автоматизацията на продажбите
- Въздействие на AI и автоматизацията върху грижата за клиентите
Използване на AI за подобряване на удовлетвореността на клиентите
- Преглед на базирани на AI инструменти за обслужване на клиенти
- Подобряване на времето за реакция на поддръжката на клиенти
- Създаване на персонализирани клиентски изживявания с AI
Оптимизиране на работните процеси с автоматизация
- Автоматизиране на повтарящи се задачи в грижата за клиентите и продажбите
- Създаване на работни процеси за подобряване на оперативната ефективност
- Измерване и анализ на ефективността на автоматизацията
Подобряване на продажбите и ангажираността с AI
- Стратегии, управлявани от AI за растеж на продажбите
- Използване на прогнозен анализ за идентифициране на възможности
- Кръстосани продажби и продажба на допълнителни продукти чрез прозрения, управлявани от данни
Дистанционно обучение и активиране на екип
- Проектиране на ефективни програми за дистанционно обучение
- Оборудване на екипи с инструменти за успех на клиента и продажби
- Осигуряване на последователно приемане на AI и практики за автоматизация
Изграждане на Scalaбледни решения
- Разработване на дългосрочни стратегии за успех на клиента
- Интегриране на нови технологии в съществуващи работни процеси
- Измерване на възвръщаемостта на инвестициите в грижата за клиентите и инициативите за продажби
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на работните потоци за обслужване на клиенти и продажби
- Познаване на CRM инструменти и процеси
Публика
- Екипи за поддръжка на клиенти
- Специалисти по продажбите
- Мениджъри и ръководители на екипи, отговорни за успеха на клиента
Oтзиви от потребители (4)
Способы на взаимодействие с учениците
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Курс - Salesforce for Sales and Administration
Машинен превод
За щастие бях 1 на 1 с моя треньор. Това беше много добро. Виктор работеше с моето темпо, обясняваше нещата ясно и бях много доволен от резултата.
Craig - Superior Minerlas
Курс - Salesforce for End Users
Машинен превод
въвеждане на сценарии за приложение
Rachel - ge ren
Курс - Salesforce CPQ for Administrators
Машинен превод
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.