План на курса

Разбиране на съвременната грижа за клиентите

  • Какво е успехът на клиента и защо има значение?
  • Ключови тенденции в грижата за клиентите и автоматизацията на продажбите
  • Въздействие на AI и автоматизацията върху грижата за клиентите

Използване на AI за подобряване на удовлетвореността на клиентите

  • Преглед на базирани на AI инструменти за обслужване на клиенти
  • Подобряване на времето за реакция на поддръжката на клиенти
  • Създаване на персонализирани клиентски изживявания с AI

Оптимизиране на работните процеси с автоматизация

  • Автоматизиране на повтарящи се задачи в грижата за клиентите и продажбите
  • Създаване на работни процеси за подобряване на оперативната ефективност
  • Измерване и анализ на ефективността на автоматизацията

Подобряване на продажбите и ангажираността с AI

  • Стратегии, управлявани от AI за растеж на продажбите
  • Използване на прогнозен анализ за идентифициране на възможности
  • Кръстосани продажби и продажба на допълнителни продукти чрез прозрения, управлявани от данни

Дистанционно обучение и активиране на екип

  • Проектиране на ефективни програми за дистанционно обучение
  • Оборудване на екипи с инструменти за успех на клиента и продажби
  • Осигуряване на последователно приемане на AI и практики за автоматизация

Изграждане на Scalaбледни решения

  • Разработване на дългосрочни стратегии за успех на клиента
  • Интегриране на нови технологии в съществуващи работни процеси
  • Измерване на възвръщаемостта на инвестициите в грижата за клиентите и инициативите за продажби

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на работните потоци за обслужване на клиенти и продажби
  • Познаване на CRM инструменти и процеси

Публика

  • Екипи за поддръжка на клиенти
  • Специалисти по продажбите
  • Мениджъри и ръководители на екипи, отговорни за успеха на клиента
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории