Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в AI в Marketing
- Преглед на ролята на AI в съвременните маркетингови стратегии
- Въведение в DeepSeek моделите и техните възможности в маркетинга
- Значението на маркетинга, управляван от данни, и интеграцията на AI
Използване на DeepSeek за клиентско сегментиране
- Техники за анализ на демографията, поведението и предпочитанията на клиентите
- Използване на DeepSeek модели за създаване на ефективни сегменти от аудиторията
- Стратегии за персонализиране на целеви кампании
Predictive Analytics за Marketing кампании
- Разбиране на прогнозното моделиране и неговото въздействие върху прогнозирането на пътя на клиента
- Прилагане на DeepSeek за точкуване на възможни клиенти и прогнозиране на реализациите
- Оптимизиране на маркетинговите разходи чрез прозрения, управлявани от AI
Оптимизиране на Marketing кампании с DeepSeek
- Автоматизиране на създаването и доставката на кампания с помощта на DeepSeek
- A/B тестване и непрекъснато подобряване, задвижвани от AI
- Интегриране на DeepSeek модели с платформи за маркетингова автоматизация
Използване на анализ на данни за ангажиране на клиента
- Ролята на DeepSeek в идентифицирането на ключови двигатели на ангажираността
- Подобряване на стратегиите за задържане на клиенти чрез анализи в реално време
- Използване на AI за предоставяне на персонализирани изживявания през каналите
Казуси и приложения в Marketing
- Примери от реалния свят на фирми, използващи AI за маркетингова автоматизация
- Ключови показатели и KPI, проследявани с DeepSeek модели за успешни кампании
- Научени уроци и най-добри практики от маркетинга, управляван от AI
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на маркетинговите принципи
- Познаване на управлявани от AI приложения и инструменти за анализ
- Опит с маркетинг платформи или CRM системи
Публика
- Специалисти по дигитален маркетинг, които се стремят да използват AI за оптимизиране на кампанията
- Marketing стратези и анализатори, които искат да подобрят насочването към клиентите
- Business собственици, които се интересуват от използването на AI за маркетингова автоматизация и прозрения
14 Часа