План на курса
Въведение в Digital Marketing
- Предистория Въведение Предстоящи тенденции и примери
Search Оптимизация на двигателя и маркетинг
- Разбиране на SEO Search Маркетинг на двигателя PPC маркетинг
Цифров дисплей Advertising
- Създаване и показване на реклами, насочени към вашата аудитория
Имейл Marketing
- Проектиране и създаване на имейл кампании Значение на Good Templates Spam Check
Social Media Маркетинг
- Значение на съдържанието Ангажиране на вашите потребители в социалните медии Автоматично публикуване и планиране на кампании Кампании Форуми и тяхното значение Примери
Мобилен Marketing
- Разбиране на мобилните устройства Marketing От SMS до Whatsapp Насочване към потенциални потребители Реализации и неуспехи
Анализ
- Нужда от анализ Използване на наличните показатели за подобряване на вашите кампании Разбиране на демографските данни
Стратегия и планиране
- Значение на бюджета Избор на най-подходящите канали Стратегия Дискусия Казуси
Изисквания
Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс. Доброто разбиране на Интернет и Computer би било полезно.
Oтзиви от потребители (5)
Намерих, че целите два дни обучение са много информативни и образователни, но съдържанието, обхванато в Ден 2 (Social Media и мобилен маркетинг, анализ, както и стратегия и планиране), беше най-ценното за мен, тъй като е свързано пряко с текущата ми линия на работа.
Sithabiso - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод
Курсът ми хареса от началото до края.
Buzwe Bonga - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод
Високо ниво на разбиране и артикулация на място.
Randall - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод
Много информативен
Bevan - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод