План на курса

Въведение в Digital Marketing

    Предистория Въведение Предстоящи тенденции и примери

Search Оптимизация на двигателя и маркетинг

    Разбиране на SEO Search Маркетинг на двигателя PPC маркетинг

Цифров дисплей Advertising

    Създаване и показване на реклами, насочени към вашата аудитория

Имейл Marketing

    Проектиране и създаване на имейл кампании Значение на Good Templates Spam Check

Social Media Маркетинг

    Значение на съдържанието Ангажиране на вашите потребители в социалните медии Автоматично публикуване и планиране на кампании Кампании Форуми и тяхното значение Примери

Мобилен Marketing

    Разбиране на мобилните устройства Marketing От SMS до Whatsapp Насочване към потенциални потребители Реализации и неуспехи

Анализ

    Нужда от анализ Използване на наличните показатели за подобряване на вашите кампании Разбиране на демографските данни

Стратегия и планиране

    Значение на бюджета Избор на най-подходящите канали Стратегия Дискусия Казуси

Изисквания

Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс. Доброто разбиране на Интернет и Computer би било полезно.

 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории