План на курса
Въведение в Make for Marketing автоматизация
- Преглед на Make и неговите приложения в маркетинга
- Свързване на Make с популярни маркетингови инструменти
- Настройване на вашата среда за автоматизация
Автоматизиране на Marketing кампании
- Създаване на работни процеси за имейл маркетинг с Mailchimp
- Автоматизиране на планирането и публикациите в социалните медии
- Проследяване и управление на ефективността на кампанията
Подхранване на водещи клиенти и ангажиране на клиенти
- Проектиране на автоматизирани работни потоци за поддържане на водещи клиенти
- Персонализиране на взаимодействието с клиентите чрез Make
- Сегментирането и насочването водят ефективно
Синхронизиране на данни между платформи
- Интегриране на HubSpot с други инструменти за безпроблемен поток от данни
- Автоматизиране на CRM актуализации и синхронизация
- Управление на клиентските данни сигурно и ефективно
Оптимизиране на пътуванията на клиента
- Картографиране на пътуванията на клиентите с Make
- Автоматизиране на отговорите въз основа на поведението на клиентите
- Подобряване на персонализирането чрез прозрения, управлявани от данни
Мониторинг и работни процеси за отстраняване на неизправности
- Използване на таблото за управление на Make за наблюдение на работния процес
- Отстраняване на грешки и оптимизиране на работните процеси
- Измерване и подобряване на ефективността на автоматизацията
Най-добри практики за Scalable Marketing автоматизация
- Приемане на шаблони за многократна употреба за маркетингови работни процеси
- Гарантиране на сигурност на данните и съответствие
- Мащабиране на автоматизация за нарастващи маркетингови нужди
Обобщение и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на маркетинговите работни процеси и CRM инструменти
- Опит с използването на платформи като Mailchimp, HubSpot или подобни инструменти
- Запознаване с инструментите и концепциите за автоматизация
Публика
- Дигитални търговци
- Marketing специалисти по автоматизация
- CRM мениджъри
Oтзиви от потребители (3)
Имахме много практически упражнения, които бяха надглеждани и помощни от треньора.
Aleksandra - Fundacja PTA
Курс - Mastering Make: Advanced Workflow Automation and Optimization
Машинен превод
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод