План на курса

Въведение в Make for Marketing автоматизация

  • Преглед на Make и неговите приложения в маркетинга
  • Свързване на Make с популярни маркетингови инструменти
  • Настройване на вашата среда за автоматизация

Автоматизиране на Marketing кампании

  • Създаване на работни процеси за имейл маркетинг с Mailchimp
  • Автоматизиране на планирането и публикациите в социалните медии
  • Проследяване и управление на ефективността на кампанията

Подхранване на водещи клиенти и ангажиране на клиенти

  • Проектиране на автоматизирани работни потоци за поддържане на водещи клиенти
  • Персонализиране на взаимодействието с клиентите чрез Make
  • Сегментирането и насочването водят ефективно

Синхронизиране на данни между платформи

  • Интегриране на HubSpot с други инструменти за безпроблемен поток от данни
  • Автоматизиране на CRM актуализации и синхронизация
  • Управление на клиентските данни сигурно и ефективно

Оптимизиране на пътуванията на клиента

  • Картографиране на пътуванията на клиентите с Make
  • Автоматизиране на отговорите въз основа на поведението на клиентите
  • Подобряване на персонализирането чрез прозрения, управлявани от данни

Мониторинг и работни процеси за отстраняване на неизправности

  • Използване на таблото за управление на Make за наблюдение на работния процес
  • Отстраняване на грешки и оптимизиране на работните процеси
  • Измерване и подобряване на ефективността на автоматизацията

Най-добри практики за Scalable Marketing автоматизация

  • Приемане на шаблони за многократна употреба за маркетингови работни процеси
  • Гарантиране на сигурност на данните и съответствие
  • Мащабиране на автоматизация за нарастващи маркетингови нужди

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на маркетинговите работни процеси и CRM инструменти
  • Опит с използването на платформи като Mailchimp, HubSpot или подобни инструменти
  • Запознаване с инструментите и концепциите за автоматизация

Публика

  • Дигитални търговци
  • Marketing специалисти по автоматизация
  • CRM мениджъри
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории