Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Google Основи на рекламите
- Настройки на акаунта и управление на потребителите
- Най-добрата структура на акаунта за 2023 г
- Какво е качествен рейтинг и как той влияе върху вашите реклами
Настройка на кампании за търсене
- Преглед на кампаниите в мрежата за търсене
- Как да направите проучване на ключови думи
- Списъци с отрицателни ключови думи
- Кампании с марка срещу кампании без марка
- Създаване на структура на кампании в електронни таблици/excel
- Как да напишем завладяващи реклами, които продават
- Как да качвате кампании в Google Ads Editor
- Google преглед на Ads Editor
- Настройка на кампании с динамични реклами при търсене
- Преглед и настройка на разширенията на рекламите
Google Алгоритъм за офериране за реклами и стратегии за офериране
- Разбиране на това как работи алгоритъмът за офериране на Google Ads
- Стратегии за офериране за ръчно офериране и максимизиране на кликванията
- Стратегия за офериране за максимални реализации
- Увеличете максимално стойността на реализациите със стратегия за офериране за целева ROAS
- Какво е ROAS на рентабилност и как да изчислите вашата целева ROAS
- Използване на стратегии за офериране за портфолио
- Сравнение на стратегии за офериране
Google настройка на Merchant Center
- Google Merchant Center за реклами в Пазаруване
- Създаване на акаунт и свързване с Google Ads
- Процес на създаване на емисия
- Как да създадете емисия ръчно с помощта на електронни таблици
- Как да създадете емисия в платформи на трети страни и коя да използвате
- Най-добри практики за заглавия на продукти
- Как да създадете изображения на продукти, които се открояват
- Управление на програми в Merchant Center
Настройка на кампании за максимална ефективност
- Настройка и структуриране на Performance Max
- Как да добавите сигнали за аудитория
- Настройка на групи активи
- Управление на списъци с продукти в кампании за максимална ефективност
Настройка на стандартни кампании за пазаруване
- Процес на настройка на стандартни кампании за пазаруване
- Усъвършенствана техника за едновременно провеждане на кампании за максимална ефективност и стандартни кампании за пазаруване, за да удвоите приходите си
Настройка на кампании в YouTube
- Опции за насочване в реклами в Youtube - Кампании за повторно насочване и търсене на потенциални клиенти
- Настройка и структуриране на кампании
- Най-добри практики за видео реклами
- Как да обновите вашите видеоклипове
Настройка на кампании за откриване и дисплей
- Опции за насочване в кампании за откриване и показване – кампании за повторно насочване и търсене
- Настройка и структуриране на кампании
- Най-добри практики за рекламни послания
Оптимизация на кампаниите
- Оптимизация на кампании в мрежата за търсене
- Оптимизация на кампании за максимална ефективност
- Стандартна оптимизация на пазарски кампании
- Оптимизация на Youtube кампании
- Оптимизиране на кампании за откриване и дисплей
- Използване на инструменти на трети страни за оптимизиране на Google Ads кампании
Google рекламни правила и скриптове
- Използване на правила за автоматизиране на оптимизацията на акаунта
- Използване на скрипт за автоматизиране на оптимизацията на акаунта
Goобщ преглед на Google Tag Manager
- Предимства от използването на Google Tag Manager
- Goобщ преглед на Google Tag Manager
Google Настройка на рекламен маркер
- Как да внедрите Google Ads таг на уебсайта
- Настройка на подобрени реализации
Google Основи на Анализ 4
- Как да настроите акаунт в GA4 и да го свържете с Google Ads
- Настройка на събития в GA4
- Настройка на аудитории в GA4
- Несъответствия в данните между Google Ads и Analytics
Изисквания
Няма
7 Часа
Oтзиви от потребители (2)
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод