План на курса

Модул 1: Разбиране на себе си и другите

  • Какво ни кара да се държим така, както го правим?
  • Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи?
  • Обратна връзка: как другите ни виждат и как се отнасят към нас?

Модул 2: Communication

  • Как общуваме с другите?
  • Какви са предимствата/недостатъците на различните комуникационни медии?
  • Какво имаме предвид под Ефективен Communication и как да го постигнем?
  • Нашите съответни стилове на мислене и учене и как те могат да бъдат приложени към ежедневната ни работа

Модул 3: Емоционална интелигентност

  • Емоциите и техните последствия
  • Важността на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния IQ)
  • Петте етапа на Goмодела за емоционална интелигентност на Leman:
    • Самоосъзнаване
    • Себе-Management
    • Мотивация
    • Емпатия
    • Социални умения

Модул 4: Делегиране

  • Какво е делегиране?
  • Етапи на делегиране

Модул 5: Транзакционен анализ

  • Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти?
  • Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти?
  • Какви са ползите от „Истинското приятелство“ в нашите междуличностни отношения?

Модул 6: Заинтересовани страни Management

  • Удовлетворяване на заинтересованите страни
  • Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни

Модул 7: Справяне с промяната

  • 9-те ключови принципа за промяна
  • Емоционалните реакции към промяната
  • Съпротива срещу промяна – и ползите от съпротивата

Модул 8: Справяне с конфликти

  • Какво причинява конфликт?
  • Фазите на справяне с конфликти
    • Разбиране на конфликта
    • Разбиране на вашата/на позицията на другия човек в конфликта
    • Разрешаване на конфликта
  • Петте режима за справяне с конфликти на Килман – и как да ги прилагате
  • Преодоляване на пропастта
 21 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории