Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Модул 1: Разбиране на себе си и другите
- Какво ни кара да се държим така, както го правим?
- Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи?
- Обратна връзка: как другите ни виждат и как се отнасят към нас?
Модул 2: Communication
- Как общуваме с другите?
- Какви са предимствата/недостатъците на различните комуникационни медии?
- Какво имаме предвид под Ефективен Communication и как да го постигнем?
- Нашите съответни стилове на мислене и учене и как те могат да бъдат приложени към ежедневната ни работа
Модул 3: Емоционална интелигентност
- Емоциите и техните последствия
- Важността на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния IQ)
- Петте етапа на Goмодела за емоционална интелигентност на Leman:
- Самоосъзнаване
- Себе-Management
- Мотивация
- Емпатия
- Социални умения
Модул 4: Делегиране
- Какво е делегиране?
- Етапи на делегиране
Модул 5: Транзакционен анализ
- Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти?
- Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти?
- Какви са ползите от „Истинското приятелство“ в нашите междуличностни отношения?
Модул 6: Заинтересовани страни Management
- Удовлетворяване на заинтересованите страни
- Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни
Модул 7: Справяне с промяната
- 9-те ключови принципа за промяна
- Емоционалните реакции към промяната
- Съпротива срещу промяна – и ползите от съпротивата
Модул 8: Справяне с конфликти
- Какво причинява конфликт?
- Фазите на справяне с конфликти
- Разбиране на конфликта
- Разбиране на вашата/на позицията на другия човек в конфликта
- Разрешаване на конфликта
- Петте режима за справяне с конфликти на Килман – и как да ги прилагате
- Преодоляване на пропастта
21 Часа
Oтзиви от потребители (2)
Обучението беше съобразено с моите нужди
Patricia - Embraer
Курс - Influencing and Avoiding Conflict
Машинен превод
Тъй като беше 1:1, персонализирането на съдържанието.
Patricia - Embraer
Курс - Influencing and Avoiding Conflict
Машинен превод