План на курса
Въведение
- История на Lean: Производствената система на Toyota Lean производство срещу икономични операции по обслужване
Lean Мислене
- Организиране на човешки дейности
Пет принципа на Lean
- Стойност Потокът на стойността Поток Издърпване Съвършенство
Видове отпадъци
- Материални срещу нематериални отпадъци Дейности с добавена стойност срещу дейности без добавена стойност в работата Осем вида отпадъци в сервизни операции Използване на грешни показатели за измерване на отпадъците
Измерване на ефективността
- Наблюдаване на процеси Разбиране на ключовите аспекти на KPI Времето като критичен фактор
Системно мислене
- Управление за бъдещето Системно мислене на Деминг в индустриите на услугите
Подготовка на предприятието за Lean
- Lean процеси Цикълът на непрекъснато подобрение Пренастройване на показателите Преодоляване на съпротивата Пилотни проекти
Внедряване на Lean във вашата организация
- Организиране на екипи Прилагане на технологии и инструменти Развитие на хора и партньори Проследяване на работа с Kanban Kaizen семинари
Картографиране на процеси
- Използване на диаграми на работния процес Цикъл от поръчка до доставка
Картографиране на потока от стойности
- Lean измервания Създаване на текущи и бъдещи карти на състоянието
Анализ на потока от стойности
- Методологията 5S Точно навреме Вградено качество
Насърчаване на Lean мислене в предприятието
- Инструменти + промяна на културата Коучинг Разработване на канали за комуникация и обратна връзка Фокус върху дългосрочно обучение Бъдете управлявани от данни
Оценяване на резултатите от Lean
- Lean матрица на падежа Проследяване на ефективността Сравнение с други компании
Развитие на Lean лидери
- Създаване на Lean лидерски екип Създаване на система за приемственост
Допълнителни методологии
- Agile и Scrum Six Sigma
Заключителни бележки
Изисквания
- Желание за развитие на хората, подобряване на ефективността и премахване на отпадъците в организацията.
Публика
- Business мениджъри
Oтзиви от потребители (6)
Simulation exercises.
- Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Alvin's broad-based knowledge such as providing historical insights and juxtaposing it into real and current situations.
Connie Pascual - Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Participating ion activities.
ARCHIE CANOZA - Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Excellent Trainer - knowledgeable, interesting presentation and was able to connect with his audience.
Catherine Perez - Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
It was fast-paced. I did not get bored. Topics are interesting. Trainer was very knowledgeable.
- Embassy of Canada
Курс - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
The simulation exercises (workshop) gave me a real feel of how it is to experience "leaning" up the process. It provides a "sticking effect" to the theories that were discussed.