План на курса

1. Communication и сътрудничество

  • Communication – какво е стил на общуване и защо е важен за ефективното комуникиране на целите, мотивирането и взаимодействието с екипа и колегите
  • Компоненти на ефективната комуникация
  • Ефективна комуникация – инструменти и техники

2. Съвременният „шеф” – модели на сътрудничество с екипа и екипна самоорганизация

  • ако хората „искат да го направят“, целият екип има добри шансове
    работа
  • „желание“ за самостоятелно вземане на решения
  • нека се стремим към една цел
  • че хората искат едно, а могат друго
  • подкрепа за ефективна самоорганизация на екипа като система
  • нека се учим чрез опит

4. Communication – основи:

  • принципи на ефективна комуникация,
  • лидерски стил и реакции,
  • проактивна комуникация
  • бариери и смущения,
  • обратна връзка
  • инструменти и техники за ефективна комуникация.

5. Роли и стилове на комуникация:

  • диагностика и идентифициране на предпочитани роли и стилове на общуване
  • ефективна комуникация между роли и стилове на комуникация,
  • цветовете в комуникацията – основа за ефективно сътрудничество

6. Конфликти:

  • проблеми и конфликти – характеристики и потенциални причини,
  • "Спирала на конфликта",
  • ефективно разрешаване на проблеми и конфликти

7. Communication с околната среда:

  • комуникационен процес,
  • комуникационен план,
  • управление на информацията,
  • комуникация с околната среда,
  • Партньорство и сътрудничество в организацията – SRMM® модел
  • Нива на модел на зрялост
    - Спонтанност (Ad hoc)
    - Процедури (процедурни)
    - Релационни
    - Интегрирано сътрудничество (Intergated)
    - Предсказуемост и прогнозиране (Predictive)
  • С кого си сътруднича?
    - Идентифициране на партньори
    - Картографиране на взаимодействия с партньори
    - Планове за подобрение

7. Обобщение – добри и лоши практики

Изисквания

Обучението е замислено като интерактивно, като участието на участниците достига над 80% от времето. Всяка сесия следва подобна динамика: упражнение, което ви отваря към нови навици (изграждане на осъзнатост), мини лекция за техники (знание), практикуване на нови тактики и техники (умение). След приключване на всяка сесия участниците получават помощни материали, свързани с дискутираната сесия. Практическият материал е обобщен с мини лекции, предоставящи теоретични основи и обясняващи основните психологически механизми, които участниците изпитват по време на работа в залата за обучение.

 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории