План на курса
1. Communication и сътрудничество
- Communication – какво е стил на общуване и защо е важен за ефективното комуникиране на целите, мотивирането и взаимодействието с екипа и колегите
- Компоненти на ефективната комуникация
- Ефективна комуникация – инструменти и техники
2. Съвременният „шеф” – модели на сътрудничество с екипа и екипна самоорганизация
- ако хората „искат да го направят“, целият екип има добри шансове
работа - „желание“ за самостоятелно вземане на решения
- нека се стремим към една цел
- че хората искат едно, а могат друго
- подкрепа за ефективна самоорганизация на екипа като система
- нека се учим чрез опит
4. Communication – основи:
- принципи на ефективна комуникация,
- лидерски стил и реакции,
- проактивна комуникация
- бариери и смущения,
- обратна връзка
- инструменти и техники за ефективна комуникация.
5. Роли и стилове на комуникация:
- диагностика и идентифициране на предпочитани роли и стилове на общуване
- ефективна комуникация между роли и стилове на комуникация,
- цветовете в комуникацията – основа за ефективно сътрудничество
6. Конфликти:
- проблеми и конфликти – характеристики и потенциални причини,
- "Спирала на конфликта",
- ефективно разрешаване на проблеми и конфликти
7. Communication с околната среда:
- комуникационен процес,
- комуникационен план,
- управление на информацията,
- комуникация с околната среда,
- Партньорство и сътрудничество в организацията – SRMM® модел
- Нива на модел на зрялост
- Спонтанност (Ad hoc)
- Процедури (процедурни)
- Релационни
- Интегрирано сътрудничество (Intergated)
- Предсказуемост и прогнозиране (Predictive) - С кого си сътруднича?
- Идентифициране на партньори
- Картографиране на взаимодействия с партньори
- Планове за подобрение
7. Обобщение – добри и лоши практики
Изисквания
Обучението е замислено като интерактивно, като участието на участниците достига над 80% от времето. Всяка сесия следва подобна динамика: упражнение, което ви отваря към нови навици (изграждане на осъзнатост), мини лекция за техники (знание), практикуване на нови тактики и техники (умение). След приключване на всяка сесия участниците получават помощни материали, свързани с дискутираната сесия. Практическият материал е обобщен с мини лекции, предоставящи теоретични основи и обясняващи основните психологически механизми, които участниците изпитват по време на работа в залата за обучение.
Oтзиви от потребители (3)
Explains well the topic.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Курс - Leadership 101
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Курс - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
I generally was benefit from the interaction and flexibility.