Онлайн или на местоположение клиента, курсовете за лична подготовкa със структурирано обучение от преподавател демонстрират чрез интерактивно практикуване как да се използват софтови умения, лидерски стратегии и техники на комуникацията за подобряване на личния ефективен резултат, кооперацията в екипите и влиянието върху организациите.
подготовката се провежда като "онлайн живо обучение" или "на местоположение на клиента живо обучение". Онлайн живо обучение (известно също като "удалено живо обучение") се извършва по средствата на интерактивен, удален рабочий стол. Настоящото живо обучение може да бъде проведено локално на местоположението на клиента в Варна или в корпоративните учебни центрове на NobleProg в Варна.
NobleProg -- Вашият Локален Провайдер за Образование
Комплексът "Централна точка" предлага бърз достъп до главни пътища, водещи до летището, северните и южните курорти и магистрала Варна - София и Варна - Бургас.
Това водено от инструктор обучение на живо в Варна (онлайн или на място) е насочено към бизнес професионалисти, които желаят да се научат как да разработват приложения и да извършват автоматизация на процеси дори без никакво ИТ образование.
До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете Citizen development и научете общите действия на Citizen Developer. Научете как да извършвате автоматизация на процеси. Автоматизирайте задачите в бизнес приложенията.
Въведение
Всеки един от нас обслужва клиенти, осигуряването на положително обслужване на клиентите е от решаващо значение и създаването на възможности за повторен бизнес е важно.
Курсът за обслужване на клиенти ще разгледа всички видове клиенти и как да ги обслужваме по-добре и да се усъвършенстваме в процеса. На участниците ще бъде осигурен силен набор от умения, включително работа лице в лице, техники по телефона, работа с трудни клиенти и генериране на доходен бизнес.
Обективен
Всеки един от нас обслужва клиенти, осигуряването на положително обслужване на клиентите е от решаващо значение и създаването на възможности за повторен бизнес е важно.
Този Customer Care Services курс е предназначен да подготвим и подобрим себе си. На участниците ще бъде предоставен набор от основни умения и знания, необходими на персонала на първа линия, за да се справят с контактите с клиенти по телефона, имейл и лице в лице, техники по телефона с трудни клиенти и успешно генериране на възвращаемост.
Ползи от обучението
Идентифицирайте и отговаряйте на очакванията на клиентите Комуникирайте ефективно с клиентите Управлявайте възприятията на клиентите Справяйте се с различни видове клиенти Отговаряйте ефективно на лични и телефонни контакти с клиенти Пишете ефективни имейли и писма Управлявайте стреса Дискусии на курса и упражнения Стимулиращи упражнения се предоставят по време на сесията, позволявайки на участниците да усъвършенстват своите техники за решаване на проблеми и да подобрят своите умения и начин на мислене за обслужване на клиенти. Този курс е предназначен да побере широк спектър от среди за обслужване на клиенти и изпълнение
Високо участие курс, включващ индивидуални и групови дискусии и умения практика, за да се даде възможност на делегатите да споделят идеи и да развиват своите умения нива.
публиката
Всеки, който иска да подобри уменията си
АИМ
Този курс има за цел да повиши увереността и способността на делегата да комуникира уверено и уверено с колеги и клиенти.
Целите
В края на програмата участниците ще:
Разбиране и преодоляване на бариерите, за да бъде асистент
Признаване на поведенческите черти в себе си и другите и научаване на ефективни стратегии за тяхното управление
Общувайте ефективно с широк спектър от хора, за да постигнете печеливша ситуация, където е възможно
Това инструкторско управляемо живо обучение в Варна (онлайн или офлайн) е част от компетентността на данните на науката (Домейн: Advisory & Leadership) и се насочва към професионали, които желаят да развият въздействащи умения за комуникация, решение на проблеми и лидерство за да преуспят в екипи по данни или анализ.Край尾部的一些翻译不太自然,让我稍微调整一下以确保流畅性:
Това инструкторско управляемо живо обучение в Варна (онлайн или офлайн) е част от компетентността на данните на науката (Домейн: Advisory & Leadership) и се насочва към професионали, които желаят да развиат въздействащи умения за комуникация, решение на проблеми и лидерство, за да преуспят в екипи по данни или анализ.Крайа на това обучение участниките ще могат да:
Применят структурирано решаване на проблеми и техники за анализа на основната причина.
Ефективно комуникират възприятията си чрез убедителни приказки и визуализации.
Провеждат инициативи за промяна и влиятелят си на залъгателите с увереност.
Разправлят проекти, свързани с данни, използвайки ясна и практична рамка.
Комуникационните умения отдавна са признати за съществени за професионалния успех и много кариери са били в застой, закъсали или в застой благодарение на липсата на комуникационни умения. Противно на градския мит, малко от нас се раждат с това умение, вместо това повечето са практикували или са се учили от грешките. Този курс е предназначен да помогне на делегатите да подобрят комуникационните си умения и следователно способността си да работят с другите.
Уменията за медиация са фино, но смислено различни. Excelобщуването е предпоставка, но по-важно е способността да слушаш и да вземаш под внимание какво се казва. Ролята на медиатора е да помогне на страните да постигнат решение на проблема си и да постигнат резултат, който и двете страни са щастливи да приемат. Медиаторите избягват да вземат страна, да правят преценки или да дават насоки. Те просто са отговорни за развитието на ефективна комуникация и изграждането на консенсус между страните. Този курс обхваща и по-широката гама от умения, в допълнение към комуникацията, които са необходими, за да бъдете ефективен медиатор.
Стратегията за грижа за клиентите играе важна роля в изграждането на удовлетвореността на клиентите, като ви помага да задържите лоялни клиенти и да увеличите нивата на повторен бизнес. Чрез доброто обслужване на клиентите печелите доверието на клиентите, подобрявате имиджа на компанията и затвърждавате конкурентното си предимство на пазара. Този курс се фокусира върху стратегии и умения за изграждане на взаимоотношения с клиенти през целия живот чрез разработване на ценни и ефективни стратегии за грижа за клиентите. Доволните клиенти могат чрез разговори и разказване на истории да станат доброволни посланици на вашата компания и е много вероятно да препоръчат вашите услуги на други. Този семинар ще помогне на участниците да общуват ефективно, подходящо и ясно във всички ситуации.
ЦЕЛИ
Развиване на компетенции в областта на професионалната грижа за клиентите
Повишаване ефективността на комуникацията с клиентите
Постигане на знания за това как да стигнете до основните нужди и очаквания на клиентите
Изграждане на силни и устойчиви взаимоотношения с клиенти
Разширяване на положителния имидж на компанията на пазара
Идентифициране, намаляване и преодоляване на възражения и бариери
Научаване за личностите и комуникационните предпочитания при работа с клиенти
Създаване на способност за създаване на отворена среда за комуникация
Развиване на умения за ясно и ефективно общуване
Идентифициране на бариерите пред ефективната комуникация
Овладяване на езика на тялото и невербалната комуникация
МЕТОДИ
Ролева игра
Тестове за самооценка
Упражнения в групи
Индивидуална работа
Практически сесии
Лекции
дискусии
РЕЗУЛТАТИ ОТ ОБУЧЕНИЕТО
При завършването на този курс участниците ще могат да:
Приемете целенасочена стратегия за грижа за клиентите
Идентифицирайте ключови проблеми на клиента
Изградете професионалния имидж на компанията
Адаптирайте се към специфични стилове на поведение на клиента
Увеличете лоялността на клиентите чрез изключително обслужване на клиентите
Развийте комуникативни умения с клиенти
Използвайте техники за изграждане на взаимоотношения
Разработете личен план за действие за подобряване на уменията за обслужване на клиенти
Покажете жестове на щедрост и висококачествена грижа за клиентите
Използвайте техники за справяне с трудни ситуации
Разпознайте бариерите пред предоставянето на изключително обслужване на клиентите
Публика
Персонал, който трябва да бъде напълно подготвен да предоставя висококачествени коучинг сесии
На отделни членове на техния персонал
На техните отбори
На лица, които не са пряко свързани със собствените си екипи, но които биха оценили техния независим – и без осъждане – принос
Формат на курса
Комбинация от:
Улеснени дискусии
Делегирани коучинг сесии – с пълна обратна връзка
До края на курса делегатите ще могат да:
Дефинирайте „Коучинг“ и обяснете подробно използването на Коучинг за подобряване на индивидуалното и екипното представяне – по-специално във връзка с използването му за разбиране на причините зад (и коригиране) на недостатъчно представяне
В един все по-глобализиран свят ние работим в по-мултикултурна среда, където са възможни конфликти между индивиди и групи. Основното убеждение зад разрешаването на конфликти е, че конфликтите са неизбежни, но че са управляеми.
Assertiveness, самоувереността, способността за преговори, междуличностните и други умения са от основно значение за подпомагане на разрешаването на конфликти. В ежедневието си се сблъскваме с много случаи, когато съзнателно или несъзнателно (с членове на семейството, приятели, клиенти, бизнес партньори) управляваме конфликти. Овладяването на разрешаването на конфликти помага за ефективното разрешаване на конфликти, както и ни помага да общуваме по-добре, да убеждаваме ефективно, да подобряваме бизнес резултатите, както и да подобряваме организационното и личното поведение и представяне.
Този курс предлага комбинация от теории и концепции, съчетани с групови упражнения и индивидуални дейности, за да се даде възможност на делегатите да споделят идеи и да развиват своите умения.
Цели:
Да разберем основите и нюансите на конфликтите в организациите
Да изследва ключови концепции, фактори, теории, типове и модели в разрешаването на конфликти
Да се открият типове личности, лидерски стилове, подкрепящи уменията за преговори
Да научите изкуството на увереност и самоувереност
Да експериментирате, изживявате и практикувате разрешаване на конфликти
Този курс е предназначен да подобри способността ви да мислите стратегически, като ви даде умения да подхождате към сложни ситуации, да избягвате пристрастия и да вземате добре информирани решения бързо и точно. Чрез структурирано изследване на различни стилове на мислене и често срещаните капани в стратегическото мислене ще развиете цялостно разбиране за това как да прилагате стратегическото мислене във вашите професионални дейности.
Това водено от инструктор обучение на живо в Варна (онлайн или на място) е насочено към стресирани хора, които искат да се справят ефективно със стреса си и да постигнат по-спокойно, по-ясно и по-енергично състояние в ежедневието.
До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете двата вида стрес: дистрес и еустрес.
Формулирайте личните си показатели и средства за облекчаване на стреса.
Създайте план със специфични процедури за подобряване на спокойствието, яснотата и енергията, като същевременно сведете до минимум стреса, натрупан през деня.
Изместете отрицателните емоции и засилете положителните, като използвате доказани техники.
Справете се с причиняването на стрес. обезсилващи вярвания около работата, живота и взаимоотношенията.
Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите около Influencing and Avoiding Conflict с: Техните колеги Техните шефове Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Цели на курса
До края на курса делегатите ще могат да:
Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
формат
Курсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
Read more...
Последна актуализация:
Oтзиви от потребители (4)
Тъй като беше 1:1, персонализирането на съдържанието.
Patricia - Embraer
Курс - Influencing and Avoiding Conflict
Машинен превод
Отворена атмосфера без осъждане
Agnieszka - AXA XL
Курс - Business Communication Skills
Машинен превод
добър баланс между теории и практики
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Курс - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Машинен превод
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Online Professional Development training in Варна
Weekend Professional Development training in Варна
Evening Professional Development courses in Варна
Professional Development coaching in Варна
Professional Development boot camp in Варна
Professional Development instructor in Варна
Professional Development trainer in Варна
Professional Development instructor-led in Варна
Professional Development classes in Варна
Professional Development on-site in Варна
Professional Development private courses in Варна
Professional Development one on one training in Варна, Professional Development boot camp in Варна, Online Professional Development training in Варна, Professional Development instructor in Варна, Professional Development instructor-led in Варна, Professional Development coaching in Варна, Professional Development on-site in Варна, Professional Development one on one training in Варна, Professional Development private courses in Варна, Weekend Professional Development training in Варна, Evening Professional Development courses in Варна, Professional Development classes in Варна, Professional Development trainer in Варна