Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в управлението
Притежаване на лидерски умения в съвременния мениджмънт
Ръководене на екип от работници
- стилове на управление
- избор на ефективен стил на управление на етапите на развитие на екипа
- перфектен мениджър на снимки. Анализ на собствения стил на лидерство
- анализ на силните и слабите страни на собствената му личност в качеството му на лидер на екипа, определяне на потенциалите за развитие
- характеристики на ефективните екипи
- координация на дейностите за постигане на поставените цели
Communication в организации
- основа на вербалната и невербалната комуникация
- индивидуални стилове на общуване
- комуникационни бариери
- техники за разпитване
- изкуството на активното слушане
- градивна критика
- даване на обратна връзка
- разрешаване на трудни ситуации по време на разговор
- комуникационни мрежи
- модели на информационния поток и тяхното оптимизиране
Избрани техники за разрешаване на конфликти в екип от служители
- същността и видовете конфликти
- основните източници на конфликти
- стил на поведение при овладяване на конфликт, подходящо поведение в спора
- асертивни и развиващи използват конфликти в работата на екипа
- стратегии, използвани в конфликтни ситуации
- управление на конфликти
- основните методи за разрешаване на конфликти
- Работа с емоции в конфликт
- бариери пред комуникацията и разрешаването на конфликти. Вербални и невербални
Мотивиране на ръководството на екипа
- да бъдат мотивирани
- какво мотивира хората в организацията
- видове мотивация
- принципи на икономическите стимули
- принципна мотивация нематериални ресурси
- психологически принципи за мотивиране
- обратна връзка и оценка
- значението на езика за мотивацията
Способност за ефективно управление на времето, неговото използване
- матрица за управление на времето
- да контролират собственото си време и да се справят с крадците на време
- техники за планиране на времето
- делегиране на правомощия и делегиране
Коучинг
- какво е и как да го използвате
- отделни участници гиг
- задълбочена обратна връзка.
Обобщение на обучението
Изисквания
Курсът има общ характер и участието в него не изисква специални познания
14 Часа
Oтзиви от потребители (2)
The person, the sound of voice, examples and the way of training and presenting
Koenig - LKQ Polska Sp. z o. o.
Курс - Team Building and Management
all topics from list were addressed but trainer adapt it to the question from the group