Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Разбиране на себе си и другите
- Какво ни кара да се държим така, както го правим?
- Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи?
- Обратна връзка: как другите ни виждат и как се отнасят към нас?
Communication
- Как общуваме с другите?
- Какви са предимствата/недостатъците на различните комуникационни медии?
- Какво имаме предвид под Ефективен Communication и как да го постигнем?
- Нашите съответни стилове на мислене и учене и как те могат да бъдат приложени към ежедневната ни работа
Management срещу Leadership
- Какво е Management? Какво е Leadership?
- Каква е разликата между Management and Leadership?
- Анализиране на Leadership поведение
- Анализиране на разликата Management стилове – и разберете кога да ги използвате
- Значението на Communication – включително:
- словесно Communication
- Вокал Communication
- Визуално Communication
Емоционална интелигентност
- Емоциите и техните последствия
- Важността на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния IQ)
- Петте етапа на Goмодела за емоционална интелигентност на Leman:
- Самоосъзнаване
- Себе-Management
- Мотивация
- Емпатия
- Социални умения
Транзакционен анализ
- Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти?
- Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти?
- Какви са ползите от „Истинското приятелство“ в нашите междуличностни отношения?
Изграждане на успешен екип
- Какво е екип?
- Етапи на развитие на екипа
Goал и настройка на целта
- Goal Setting – за компанията
- Поставяне на цел – за персонала
- Изготвяне и привеждане в съответствие на целите
- Изпълнение Management
Заинтересована страна Management
- Хората и веригата услуга-печалба
- Удовлетворяване на заинтересованите страни
- Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни
Делегиране
- Какво е делегиране?
- Етапи на делегиране
Коучинг
- Какво е коучинг?
- Използване на модела GROW за ефективен коучинг
Справяне с конфликти
- Какво причинява конфликт?
- Фазите на справяне с конфликти
- Разбиране на конфликта
- Разбиране на вашата/на позицията на другия човек в конфликта
- Разрешаване на конфликта
- Петте режима за справяне с конфликти на Килман – и как да ги прилагате:
- Състезание
- Сътрудничество
- Компромис
- Избягване
- Услужлив
- Преодоляване на пропастта
21 Часа
Oтзиви от потребители (1)
Reflecting own my self to learn others