План на курса

Разбиране на себе си и другите

  • Какво ни кара да се държим така, както го правим?
  • Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи?
  • Обратна връзка: как другите ни виждат и как се отнасят към нас?

Communication

  • Как общуваме с другите?
  • Какви са предимствата/недостатъците на различните комуникационни медии?
  • Какво имаме предвид под Ефективен Communication и как да го постигнем?
  • Нашите съответни стилове на мислене и учене и как те могат да бъдат приложени към ежедневната ни работа

Management срещу Leadership

  • Какво е Management? Какво е Leadership?
  • Каква е разликата между Management and Leadership?
  • Анализиране на Leadership поведение
  • Анализиране на разликата Management стилове – и разберете кога да ги използвате
  • Значението на Communication – включително:
    • словесно Communication
    • Вокал Communication
    • Визуално Communication

Емоционална интелигентност

  • Емоциите и техните последствия
  • Важността на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния IQ)
  • Петте етапа на Goмодела за емоционална интелигентност на Leman:
    • Самоосъзнаване
    • Себе-Management
    • Мотивация
    • Емпатия
    • Социални умения

Транзакционен анализ

  • Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти?
  • Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти?
  • Какви са ползите от „Истинското приятелство“ в нашите междуличностни отношения?

Изграждане на успешен екип

  • Какво е екип?
  • Етапи на развитие на екипа

Goал и настройка на целта

  • Goal Setting – за компанията
  • Поставяне на цел – за персонала
  • Изготвяне и привеждане в съответствие на целите
  • Изпълнение Management

Заинтересована страна Management

  • Хората и веригата услуга-печалба
  • Удовлетворяване на заинтересованите страни
  • Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни

Делегиране

  • Какво е делегиране?
  • Етапи на делегиране

Коучинг

  • Какво е коучинг?
  • Използване на модела GROW за ефективен коучинг

Справяне с конфликти

  • Какво причинява конфликт?
  • Фазите на справяне с конфликти
    • Разбиране на конфликта
    • Разбиране на вашата/на позицията на другия човек в конфликта
    • Разрешаване на конфликта
  • Петте режима за справяне с конфликти на Килман – и как да ги прилагате:
    • Състезание
    • Сътрудничество
    • Компромис
    • Избягване
    • Услужлив
  • Преодоляване на пропастта
 21 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (1)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории