План на курса
Част 1: Приток - привличане на нови клиенти
Нашият фокус е директният маркетинг, така че няма да разглеждаме рекламни кампании, а вместо това да се фокусираме върху разбирането на маркетинговите кампании (напр. директна поща). Това е основата за почти всичко останало в курса. Ние разглеждаме измерването и подобряването на ефективността на кампанията, включително:
- Значението на тестовите и контролните групи. Универсална контролна група. Техники: Криви на повдигане, AUC Възвръщаемост на инвестицията. Оптимизиране на маркетинговите разходи.
Част 2: База Management: управление на съществуващи клиенти
Като се имат предвид разходите за придобиване на нови клиенти за много фирми, вероятно има малко активи, по-ценни от тяхната съществуваща клиентска база, въпреки че малцина мислят за това по този начин. Темите включват:
1. Кръстосани продажби и продажби нагоре: _Предлагане на правилния продукт или услуга на клиента в точното време._ - Техники: RFM модели. Мултиномиална регресия. - б. Стойност на покупките за цял живот.
2. Сегментиране на клиенти: _Разбиране на типовете клиенти, които имате._ - Класификационни модели, използващи първо прости дървета на решенията, а след това - произволни гори и други, по-нови техники.
Част 3: Задържане: Задържане на вашите добри клиенти
Разбирането кои клиенти е вероятно да напуснат и какво можете да направите по въпроса е от ключово значение за рентабилността в много индустрии, особено когато има повтарящи се покупки или абонаменти. Разглеждаме склонността към изхвърляне на модели, включително - Логистична регресия: glm (статистика на пакети) и по-нови техники (особено gbm като общ инструмент) - Модели за настройка (caret) и въведение в моделите на ансамбъла.
Част 4: Отлив: Разбиране кой напуска и защо
Клиентите ще ви напуснат – това е факт от живота. Важното е да се разбере кой и защо си тръгва. Нискостойностните клиенти ли си тръгват, или най-добрите ви клиенти? Заминават ли при конкуренти или защото вече не се нуждаят от вашите продукти и услуги?
Темите включват: - Модели на стойността на клиента през целия живот: Комбиниране на стойността на покупките със склонността към оттегляне и разходите за обслужване и задържане на клиента. - Анализиране на данните от проучването. (Като цяло полезно, но тук ще направим кратко въведение в контекста на проучванията за излизане.)
Изисквания
От студентите се очаква да се чувстват удобно да използват R и да разбират основните маркетингови концепции.
Студентите трябва да имат достъп до скорошна версия на R с инсталирани допълнителни пакети gbm, caret и survey с техните зависимости и предложени пакети.
Oтзиви от потребители (5)
Day 1 and Day 2 were really straight forward for me and really enjoyed that experience.
Mareca Sithole - Africa Health Research Institute
Курс - R Fundamentals
I genuinely enjoyed the hands passed exercises.
Yunfa Zhu - Environmental and Climate Change Canada
Курс - Foundation R
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Курс - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
the matter was well presented and in an orderly manner.
Marylin Houle - Ivanhoe Cambridge
Курс - Introduction to R with Time Series Analysis
Michael the trainer is very knowledgeable and skillful about the subject of Big Data and R. He is very flexible and quickly customize the training meeting clients' need. He is also very capable to solve technical and subject matter problems on the go. Fantastic and professional training!.