План на курса

Въведение в маркетинга

    Историческо развитие В коя фаза се намирате? Начертайте собственото си развитие

Провали

    Типични маркетингови провали Как да избегнем провали Практически упражнения

Успешни истории

    Анализи на успешни компании Вътрешен поглед Външен поглед Advertising и бранд мениджмънт Какво можете да научите

Клиент

    Клиент в центъра Запознайте се и опознайте своя клиент Клиентско мислене Удовлетвореност на клиентите

Анализи

    Анализи на вашия маркетинг и бизнес Създаване на структура и подобрения за вашия бизнес Създаване на собствена стратегия

Действие

    Разрешаване на малки проблеми Правене на правилните неща в точното време Създаване на ваши собствени тайни и различия

Екстра

    Бъдете лидер Мислете като лидер

Изисквания

Не са необходими предварителни познания.

 28 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории