План на курса
Въведение
Преглед на Pricing Psychology
- Значение на ценообразуването Силата на ценообразуването на номер девет Закрепване на цените Приканващи ценови сравнения
Избор на правилната цена
- Стратегии за съпоставяне на аудиторията Ефектът 99 95 срещу 99 Избягване на необичайни цени Прецизен ефект Его ценообразуване
Представяне на цената на потребителите
- Ефект на срички Добавяне на центове Добавяне на запетаи Ефект на вертикалност Ефект мъжко-червено
Рамкиране на стратегии за ценообразуване
- Ефект на стотинки на ден Ефект на резервни промени Рамки за печалба и 9-крайни цени Рамка на времето
Представяне на продукта пред потребителите
- Осигуряване на компромис Ефект на примамка Ефект на низходящ ред Ефект на закрепване
Предлага разпродажби на продукти и отстъпки
- Принцип на изваждане Лесно изчисляване на отстъпката Процентно базирани отстъпки Относителен размер и относително разстояние Вербален ефект на съвпадение Вертикално и хоризонтално позициониране Ефекти от лява и дясна цифра Ограничения на отстъпката
Справяне с допълнителни такси
- Разделено ценообразуване Представяне на допълнителни такси Роля на сумата на допълнителната такса Консолидационен ефект на допълнителната такса Обратно разделяне
Обобщение и заключение
Изисквания
- Общо разбиране за продажби, маркетинг и ценообразуване
- Интерес към психологически теории и изследвания за бизнеса
Публика
- Предприемачи
- Marketing персонал
- Отдел продажби
Oтзиви от потребители (3)
Irma беше настроена към нас като обучаеми и нашите бизнес нужди. Беше ясно, че тя активно ни слушаше от информираната обратна връзка, която тогава предостави.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Машинен превод
Отговори с решения и практическа употреба.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Курс - Google AdWords: Beginner to Advanced
Машинен превод
Тя успя да отговори лесно на въпросите на всички... Ясна индикация за нейния опит.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
Машинен превод