План на курса

За какво всъщност става въпрос – опитвайки се да дефинирам понятието промяна

  • Дефиниции на промяната
  • ​​Какво означава да управляваш промяната?
  • Защо всичко това - за факторите, предизвикващи необходимостта от промени в организацията
  • Как да се справим с това? - различни модели на подходи за промяна в компанията

Промяната се прави от хората - психологически аспекти на промяната

  • Промяната – възможност или необходимост?
  • За несъществуващ ужасен дракон - страх и стереотипи за промяната
  • Влизаме в битка - подготвяйки хората за промяна
  • Спецификата и ролята на комуникацията в ситуацията на въвеждане на промяна

Вече – кога сме готови за промяна?

  • Наистина ли вече?????? за вътрешни и външни причини за промяна
  • Може би е по-добре да не... за различните видове съпротива срещу промяната, как да ги разпознаем и как да ги преодолеем
  • Когато се страхуваме твърде много – Олби и неговия модел за разбиране и намаляване на стреса
  • Плюсове и минуси – кога реагираме на промените положително и кога отрицателно

Организацията е като човек - развива се - предложение за анализиране на развитието на организация според Greiner)

  • Етапи на развитие на организацията в модела на Грайнер
  • Промяна на ръководството за работа - съвети за тези, които го въвеждат, как да реагират и управляват в отделните фази

Самомотивация, положителни нагласи и креативност в процеса на въвеждане и управление на промяната

  • Промяната започва вътре в нас - за разпознаването на нашите собствени емоции, нагласи, нагласи и реакции към промяната
  • Винаги има различен начин – търсене на нови решения в познати ситуации

Как да го направите стъпка по стъпка - т.е. етапите на управление на промяната:

  • Установяване на общата организационна цел,
  • Тегло и размер на промяната,
  • Промяната и организационната култура на компанията,
  • Предупредителни сигнали – необходимостта от идентифициране на критични ограничения.

Изграждане на проект за промяна, включващ:

  • Стъпка по стъпка - разделяне на етапи,
  • Кой кой е – т.е. разделение на функциите,
  • Може да е различно - осъзнаване на възможно намаляване на мотивацията,
  • Наблюдение и оценка – методи за наблюдение и измерване на резултатите

Лидер, води пътя!!! ролята на лидера в процеса на промяна

  • Ролята на лидера в лицето на промяната
  • Избор на инструменти и стилове за управление в ситуация на промяна
  • Може ли всеки да бъде лидер на промяната – профил на компетентност на лидер на промяната

Сам или в група? – относно включването на служителите в процеса на промяна – моделът на Дракър.

  • Какво не сме очаквали - за внезапен успех, провал или външни събития,
  • Светът на въображението и реалният свят - за несъответствието на очаквания и факти,
  • Процесът на промяна като индикатор за необходимостта от иновация
  • Внезапна смърт или усмивка на съдбата? - промени, които изненадват всички.

Ефективно влияние от лидер на промяната

  • Как да изградим доверие и приемане на организационните промени
  • Убеждаване, т.е. убеждаване на хората да се променят
  • Влияние върху хората в ситуация на промяна – моделът на К. Барнс и Р. Чалдини

Изисквания

The course is general in nature and participation in it does not require specialist knowledge

 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории