Подкатегории (6)
Вижте нашите курсове
Customer Care in the Age of AI
14 ЧасаMicrosoft Dynamics 365 Sales
14 ЧасаPardot for Marketing Analysts
14 ЧасаMonday.com
7 ЧасаOpenText Exstream v16
28 ЧасаSalesforce with HTML5 and CSS3
14 ЧасаHubSpot PLC
7 ЧасаOdoo for Accounting
14 ЧасаPeoplesoft Admin Fundamentals
21 ЧасаSalesforce Marketing Cloud
21 ЧасаMicrosoft Dynamics 365
14 ЧасаHubSpot CRM
7 ЧасаOdoo for Developers
21 ЧасаOdoo for System Administrators
14 ЧасаOdoo for Managers
7 ЧасаSalesforce Development
14 ЧасаSalesforce for End Users
7 ЧасаSalesforce Lightning
14 ЧасаVeeva Commercial Cloud
14 ЧасаVeeva Vault
14 ЧасаZoho CRM for Administrators
21 ЧасаПоследна актуализация:
Oтзиви от потребители (10)
Способы на взаимодействие с учениците
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Курс - Salesforce for Sales and Administration
Машинен превод
Възможности за работа с нашето темпо, отговори на много въпроси, приятен обучител
- Chester Beatty
Курс - HubSpot CRM
Машинен превод
Научих, че използваме недостатъчно системата, по която работим, и се наслаждавах на всеки аспект.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Курс - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Машинен превод
За щастие бях 1 на 1 с моя треньор. Това беше много добро. Виктор работеше с моето темпо, обясняваше нещата ясно и бях много доволен от резултата.
Craig - Superior Minerlas
Курс - Salesforce for End Users
Машинен превод
фактът, че е сгънал нашите нужди
mihaela
Курс - Odoo for Managers
Машинен превод
въвеждане на сценарии за приложение
Rachel - ge ren
Курс - Salesforce CPQ for Administrators
Машинен превод
Trainer knowledge and friendly
Chachchai Tongthavornsuwan - SIAM KUBOTA Corporation Co., Ltd.
Курс - Odoo for Developers
Content is breifly and easy to understand.
Chachchai Tongthavornsuwan - SIAM KUBOTA Corporation Co., Ltd.
Курс - Odoo for System Administrators
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Курс - Salesforce Lightning
It gave me a new perspective on CRM the last time I had training on this was 10 years ago and this was a brilliant opportunity to refresh and see some new skills