Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Разбиране на себе си и другите
- Какво ни кара да се държим така, както го правим?
- Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи?
- Как можем да „адаптираме“ поведението, за да предотвратим причините за конфликт или да обезвредим конфликта, причинен от други?
- Какво имаме предвид под Ефективен Communication в потенциални и реални конфликтни ситуации?
Емоционална интелигентност
- Емоциите и техните последствия както при създаването, така и при справянето с конфликти
- Важността на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния IQ)
- Петте етапа на Goмодела за емоционална интелигентност на Leman:
- Самоосъзнаване
- Аз-Management
- Мотивация
- Емпатия
- Социални умения
Транзакционен анализ
- Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти?
- Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти?
- Какви са ползите от „Истинското приятелство“ в нашите междуличностни отношения?
Клиент и заинтересована страна Management
- Удовлетворяване на заинтересованите страни
- Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни
- Справяне с конфликти във взаимодействията с клиенти и/или заинтересовани страни
Assertiveness
- Агресивен срещу Напорист срещу Покорен
- Ползи от асертивното поведение
Конфронтация
- Конфронтационният модел – ожесточени разговори
- Моделът PRO: шаблон за планиране и успешно провеждане на ожесточени разговори
Справяне с конфликти
- Какво причинява конфликт?
- Фазите на справяне с конфликти
- Разбиране на конфликта
- Разбиране на вашата/на позицията на другия човек в конфликта
- Разрешаване на конфликта
- Петте режима за справяне с конфликти на Килман – и как да ги прилагате
- Преодоляване на пропастта
14 Часа
Oтзиви от потребители (3)
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Курс - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Курс - Handling Conflict with Confidence
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.